Sin título-1

La lletra de l’Ana Maria i l’Stere se sumen al projecte Homelessfonts

Les lletres de l'Ana Maria i de l'Stere es converteixen en tipografia i s'afegeixen a les 9 ja existents del projecte Homelessfonts, que transforma la caligrafia de persones que han viscut al carrer en tipografies que persones a títol individual i empreses poden adquirir i utilitzar en els seus projectes. A més, el web incorpora novetats com la possibilitat de provar i previsualitzar al moment les tipografies.

IMG_2434

25 anys de vida del CAP Drassanes, 3 anys de col·laboració amb Arrels

Des de fa tres anys Arrels Fundació i el Centre d'Atenció Primària Drassanes treballem plegats en aspectes com la coordinació i l'intercanvi d'informació amb l'objectiu de millorar l'atenció sanitària de les persones que viuen al carrer. Enguany el CAP Drassanes celebra 25 anys, us expliquem quina és la seva tasca i què cal tenir en compte a l'hora d'atendre les persones sense llar.

twitter 8

“Senyors polítics, teniu algun projecte esperançador per a la gent que dorm al carrer?”

Preguntes, alternatives i més preguntes. Persones que viuen o han viscut al carrer s’han posat davant la pantalla per fer arribar la seva experiència als candidats polítics que diumenge concorren a les eleccions del #26J. Ho han fet amb el suport de tuitaires activistes, periodistes, educadors socials i voluntaris d’Arrels, que van cedir els seus comptes per donar veu al #votinvisible. Voleu saber què va passar?

IMG_0047

3 anys i 9 mesos, el temps mig que les persones sense sostre a Barcelona dormen al carrer, segons el cens d’Arrels

En el cens de persones sense llar organitzat per Arrels Fundació el 30 i 31 de maig i 1 de juny s'han enquestat 348 persones per conèixer el grau de vulnerabilitat que pateixen. La majoria de persones entrevistades, un 86,2%, són homes i la meitat de tota la gent entrevistada té entre 25 i 49 anys. El 61% dels enquestats presenten un grau de vulnerabilitat mig i un 19% un grau de vulnerabilitat alt que requereix una intervenció social prioritària.