Arrels se suma a l'aturada del 3 d'octubre

Demà 3 d’octubre, Arrels s’afegeix a l’aturada que hi haurà arran de Catalunya per condemnar la violència i la vulneració de drets. Alguns serveis com el centre obert aturaran la seva activitat com si fos un dia festiu però altres serveis bàsics seguiran en funcionament.

Des d’Arrels Fundació ens sumem demà 3 d’octubre a l’aturada general a Catalunya convocada per la Taula per la Democràcia arran de la violència i la vulneració de drets que van tenir lloc durant l’1 d’octubre.

Com a entitat social que des de fa 30 anys acompanyem i atenem persones sense llar a Barcelona, sempre hem denunciat específicament la violència que pateixen les persones que dormen al carrer i la seva vulneració de drets. En aquest sentit, també condemnem qualsevol altre tipus de violència que afecti les llibertats individuals i també les col·lectives.

Durant tot el 3 d’octubre, la nostra activitat es mantindrà amb els serveis mínims. Això significa, per exemple, que el centre obert -amb els serveis higiènics i de consigna que acull- romandrà tancat i que altres recursos com la Llar Pere Barnés, on viuen persones sense llar amb una salut fràgil, seguiran en funcionament amb serveis mínims però adequats a les necessitats.

L'adreça electrònica no es publicarà.