A Arrels engeguem una campanya de préstecs solidaris per garantir el funcionament diari de l’entitat i l’atenció que oferim a persones sense llar. Necessitem préstecs a partir de 3.000 euros, que retornarem en 6 mesos o un any. Us expliquem com fer-ho!

• Què és un préstec solidari?

És una manera de col·laborar en què una persona, un grup o una empresa deixa a una entitat social una quantitat determinada de diners, sense interessos i durant un període de temps.

• Per què necessitem préstecs solidaris a Arrels?

La necessitat ens ve de l’endarreriment en el cobrament de les subvencions públiques. Amb els préstecs solidaris pretenem anticipar-nos a possibles problemes provocats per aquest retard i evitar les despeses financeres que es generen a l’haver de contractar pòlisses als bancs. L’any passat, aquestes pòlisses van significar una despesa de 37.700 euros.

• Què us proposem amb la campanya de préstecs solidaris?

Col·laborar amb un préstec a partir de 3.000 euros que retornarem en un termini d’entre 6 i 12 mesos.

• Quantes persones han col·laborat fins ara?

Fins al moment, 34 persones s’han sumat a la campanya de préstecs solidaris, aportant 148.200 euros. Aquests diners equivalen a 6.821 nits d’allotjament i 5.593 àpats.

• Si vols fer un préstec truca al telèfon 93 441 29 90 o escriu a amics@arrelsfundacio.org.
  • Ajuda’ns a difondre la campanya de préstecs solidaris. Comparteix aquest vídeo!

L'adreça electrònica no es publicarà.