Voluntariat

Oportunitats de voluntariat

Busquem persones voluntàries per a aquest curs. T’expliquem les necessitats que tenim actualment i, si t’interessa apuntar-te, ho pots fer escrivint al següent mail: voluntariat@arrelsfundacio.org.

No cal tenir experiència prèvia però abans de començar el voluntariat es realitzarà una entrevista.

Pis Zero: voluntariat per la nit

• Què puc fer? El Pis Zero és un recurs de baixa exigència per a persones sense llar. Busquem persones voluntàries que, durant la nit, donin un cop de mà al conserge; el pis compta amb una habitació específica perquè aquestes puguin descansar. Abans de començar el voluntariat, es realitzarà una formació. Cal tenir entre 25 i 65 anys.
  • Horari: Dos nits al mes, de 20h a 7h.
  • Lloc: Carrer del Carme, Barcelona.
  • Contacte: voluntariat@arrelsfundacio.org

Programa de Suport a la persona

• Què puc fer? Donar suport a persones que han viscut al carrer per reforçar habilitats socials, realitzar acompanyaments mèdics, sortir a fer un cafè, xerrar i passar l’estona. Cal tenir entre 25 i 70 anys i preferiblement disposar de carnet de conduir.
  • Horari: Un cop a la setmana, de dilluns a divendres de 9:30h a 14h.
  • Lloc: Carrer Riereta 24 baixos, Barcelona.
  • Contacte: voluntariat@arrelsfundacio.org

Programa d’Acollida: suport en els serveis bàsics i acompanyament de les persones sense llar

• Què puc fer? Donar suport a persones que han viscut al carrer, compartint estones de conversa i col·laborant en els serveis de dutxes, rober, consigna, etc.
  • Horari: Un cop a la setmana, de dilluns a divendres de 9:45h a 13:15h.
  • Lloc: Carrer Riereta 24 baixos, Barcelona.

Llar Pere Barnés: suport al menjador

• Què puc fer? Donar un cop de mà al menjador de la llar d’Arrels, en els torns de dinar de les persones residents i altres persones ateses per Arrels. Cal ser major de 23 anys.
  • Horari: Dimarts o dimecres de 13h a 15h. També dues vegades al mes, dissabte o diumenge de 13h a 15h o de 19h a 21h.
  • Lloc: Carrer Puig i Xoriguer 14, Barcelona.

Llar Pere Barnés: acompanyaments

• Què puc fer? Acompanyar les persones residents al metge o a realitzar tràmits. Cal ser major de 25 anys.
  • Horari: Un matí a la setmana.
  • Lloc: Carrer Puig i Xoriguer 14, Barcelona.