Voluntariat

Oportunitats de voluntariat

Busquem persones voluntàries per a aquest curs. T’expliquem les necessitats que tenim actualment i, si t’interessa apuntar-te, ho pots fer escrivint al següent mail: voluntariat@arrelsfundacio.org.

No cal tenir experiència prèvia però abans de començar el voluntariat es realitzarà una entrevista.

Programa de Suport a la persona

• Què puc fer? Donar suport a persones que han viscut al carrer per reforçar habilitats socials, realitzar acompanyaments mèdics, sortir a fer un cafè, xerrar i passar l’estona. Cal tenir entre 25 i 70 anys i preferiblement disposar de carnet de conduir.
  • Horari: Un cop a la setmana, de dilluns a divendres de 9:30h a 14h.
  • Lloc: Carrer Riereta 24 baixos, Barcelona.
  • Contacte: voluntariat@arrelsfundacio.org

Programa d’Acollida: suport en els serveis bàsics i acompanyament de les persones sense llar

• Què puc fer? Donar suport a persones que han viscut al carrer, compartint estones de conversa i col·laborant en els serveis de dutxes, rober, consigna, etc.
  • Horari: Un cop a la setmana, de dilluns a divendres de 9:45h a 13:15h.
  • Lloc: Carrer Riereta 24 baixos, Barcelona.

Llar Pere Barnés: suport al menjador

• Què puc fer? Donar un cop de mà al menjador de la llar d’Arrels, en els torns de dinar de les persones residents i altres persones ateses per Arrels. Cal ser major de 23 anys.
  • Horari: Dimarts o dimecres de 13h a 15h. També dues vegades al mes, dissabte o diumenge de 13h a 15h o de 19h a 21h.
  • Lloc: Carrer Puig i Xoriguer 14, Barcelona.

Llar Pere Barnés: acompanyaments

• Què puc fer? Acompanyar les persones residents al metge o a realitzar tràmits. Cal ser major de 25 anys.
  • Horari: Un matí a la setmana.
  • Lloc: Carrer Puig i Xoriguer 14, Barcelona.

Taller La Troballa: suport al taller

• Què puc fer? Participar i donar suport al taller d’Arrels, on persones que han viscut al carrer realitzen manualitats i desenvolupen habilitats socials i personals. Cal tenir més de 40 anys i no és necessari saber fer manualitats.
  • Horari: Dimarts i/o dimecres de 9h a 13h.
  • Lloc: Carrer Puig i Xoriguer 17, Barcelona.

Taller La Troballa: tasques administratives

• Què puc fer? Donar suport en tasques administratives al taller d’Arrels.
  • Horari: Dijous i/o divendres de 9h a 13h.
  • Lloc: Carrer Puig i Xoriguer 17, Barcelona.