Voluntariat

Oportunitats de voluntariat

T’expliquem les necessitats de voluntariat que tenim actualment i que actualitzem de forma periòdica, si t’interessa apuntar-te, ho pots fer escrivint al següent mail: voluntariat@arrelsfundacio.org.

No cal tenir experiència prèvia però abans de començar el voluntariat es realitzarà una entrevista.

Programa d’Acollida: suport en els serveis bàsics i acompanyament de les persones sense llar

• Què puc fer? Donar suport a persones que han viscut al carrer, compartint estones de conversa i col·laborant en els serveis de dutxes, rober, consigna, etc.
  • Horari: Un cop a la setmana, de dilluns a divendres de 9:45h a 13:15h.
  • Lloc: Carrer Riereta 24 baixos, Barcelona.
  • Contacte: voluntariat@arrelsfundacio.org