Voluntariat

Oportunitats de voluntariat

T’expliquem les necessitats de voluntariat que tenim actualment i que actualitzem de forma periòdica, si t’interessa apuntar-te, ho pots fer escrivint al següent mail: voluntariat@arrelsfundacio.org.

No cal tenir experiència prèvia però abans de començar el voluntariat es realitzarà una entrevista.

Voluntariat estable a partir d’octubre

Programa d’Acollida: equip de carrer

• Què puc fer? Participar en l’equip de carrer d’Arrels, visitant persones que viuen al carrer a Barcelona de manera cronificada. L’activitat es fa per parelles, recorrent una zona assignada de la ciutat.
  • Horari: Un dia a la setmana de 8h a 11h o de 18h a 22h.
  • Lloc: Cada persona té assignada una zona de la ciutat, tot i que el punt de referència sempre és la seu d’Arrels al c/Riereta 24 baixos (Barcelona).
  • Contacte: voluntariat@arrelsfundacio.org
  • A tenir en compte: Busquem persones majors de 25 anys i en condició física bona per poder caminar durant una bona estona per la ciutat. Abans de començar el voluntariat, es realitzarà una entrevista prèvia. La persona també haurà de participar en una formació de tres sessions: dissabte 22 d’abril, de 10h a 13:30h, i 6 i 13 de maig.

Suport a la Persona: acompanyaments

• Què puc fer? Donar un cop de mà a l’equip de Suport a la Persona, que acompanya persones que han viscut al carrer i que ara viuen en un recurs de l’entitat. Entre les tasques de les persones voluntàries destaquen reforçar habilitats socials, realitzar acompanyaments mèdics, sortir a fer un cafè, etc.
  • Horari: Un dia a la setmana, de dilluns a divendres de 9:30h a 14h o de 15h a 19h, aproximadament.
  • Lloc: Carrer Riereta 24 baixos, Barcelona.
  • Contacte: voluntariat@arrelsfundacio.org
  • A tenir en compte: Necessitem persones majors de 25 anys d’edat. També persones que parlin anglès o que tinguin carnet de conduir, tot i que no és imprescindible.

Programa d’Acollida: suport en els serveis bàsics i acompanyament de les persones sense llar

• Què puc fer? Donar suport a persones que han viscut al carrer, compartint estones de conversa i col·laborant en els serveis de dutxes, rober, consigna, etc.
  • Horari: Un cop a la setmana, de dilluns a divendres de 9:45h a 13:15h.
  • Lloc: Carrer Riereta 24 baixos, Barcelona.