Demanem als europarlamentaris espanyols que votin a favor d’un Pla d’Acció contra el Sensellarisme

El 27 de juliol, el Parlament Europeu s’ha de pronunciar sobre la necessitat d’impulsar un Pla d’Acció per acabar amb el Sensellarisme a la Unió Europea. Des d’Arrels, hem contactat amb els europarlamentaris espanyols per demanar el seu suport. Si vols, tu també els pots escriure!

Quatre milions de persones viuen sense llar actualment a la Unió Europea, segons xifres de Feantsa, federació europea d’entitats que treballen amb persones sense llar. Es tracta d’homes sols, dones, joves, immigrants, persones amb discapacitat i moltes persones més que dormen al carrer o espais inadequats i la situació de les quals és molt complicada.

Arrels creu que les polítiques que s’aproven en el marc de la Unió Europea haurien de marcar les línies a seguir en els Estats per garantir els drets de totes les persones. En aquest sentit, fins al proper 27 de juliol, els europarlamentaris del Parlament Europeu tenen temps per signar una proposta feta per un grup d’europarlamentaris: impulsar un Pla d’Acció per acabar amb el Sensellarisme.

Aquesta és la tercera vegada que es votarà si aprova o no una estratègia europea perquè ningú hagi de viure al carrer. Per tirar endavant la iniciativa, es necessita el vot de 376 eurodiputats. Si s’aconsegueixen, la proposta s’enviarà al Consell i a la Comissió europees.

Necessitem el suport dels europarlamentaris espanyols

Des d’Arrels, ens hem sumat a una iniciativa de Feantsa, que anima a adreçar-se als europarlamentaris. Hem convidat els 54 europarlamentaris espanyols a votar a favor d’un Pla d’Acció contra el Sensellarisme i animem la ciutadania a escriure els representants espanyols a la Comissió Europea demanant també el seu suport.

Si voleu participar, trobeu aquí els contactes dels 54 europarlamentaris espanyols.