Ens els darrers dies hem sortit al carrer i hem fet un concert solidari a favor de les persones sense llar. També hem rebut 245 regals dels Reis ‘majos’ d’Orient i hem organitzat un sopar de nadal per a 220 persones. Tot ha estat possible gràcies al suport de moltes persones que s’han sumat al crit #ningudormintalcarrer!

El crit #ningudormintalcarrer està aquests dies més present que mai als carrers de Barcelona i a les xarxes socials. Durant les últimes setmanes, a Arrels hem rebut suport de moltes persones que s’han sumat a diverses iniciatives a favor de les persones sense llar i que han col·laborat bé participant a passejades ‘cridaneres’ per la ciutat, bé aportant econòmicament per poder celebrar la nit de Nadal amb més de 200 persones sense sostre. A continuació us expliquem tot el que hem fet plegats!

Prop de 200 persones han sortit al carrer per cridar #ningudormintalcarrer. Del 14 al 21 de desembre, unes 200 persones entre voluntaris, persones sense llar, treballadors d’Arrels i amics han sortit pels diferents barris de Barcelona amb grans cors de cartró on podia llegir #ningudormintalcarrer. Els grups han passat per indrets on és habitual veure persones sense llar; i carrers cèntrics, comercials i de pas per a turistes.

Més de 60 cantants de gospel en un concert a favor de les persones sense llar. El diumenge 22 de desembre, el grup Gospelians de Girona va oferir un concert de gospel a favor de la feina d’Arrels. L’acte va ser a la plaça dels Àngels de Barcelona i va congregar prop de 400 persones.

245 regals per a 245 persones sense llar gràcies als ‘Reyes Majos’. La iniciativa Reyes Majos de Miaportacion.org posa en contacte des de fa uns anys entitats que ajuden persones en situació d’exclusió amb persones que volen col·laborar comprant un regal de Reis. Aquest any, Arrels participa en la iniciativa, en la qual 245 ‘reyes majos’ han aportat 245 regals per fer realitat els desitjos de persones sense sostre.

220 persones sense llar participaran al sopar de Nadal. Ara fa nou anys, Arrels es va preguntar: si acompanyem les persones sense llar de Barcelona durant tot l’any per què no fer-ho també en un dia assenyalat com la Nit de Nadal? D’aquesta manera es va iniciar una activitat que, fins avui, s’ha mantingut cada nit del 24 de desembre. Aquest any, la iniciativa es pot dur a terme gràcies a les aportacions fetes per ciutadans i ciutadanes a través del portal Microdonaciones.org i permetrà gaudir de la nit de Nadal a 220 persones sense llar.

70 arbres per donar les gràcies! Durant tot l’any, són moltes les persones i empreses que ens donen un cop de mà. Per això, aquest Nadal els hem volgut agrair la seva col·laboració amb 70 arbres de cartró que criden #ningudormintalcarrer.

Com pots seguir col·laborant?

1. Posa’t la samarreta d’Arrels i crida #ningudormintalcarrer! Per a aquests reis, posa’t la samarreta d’Arrels i regala-la als teus amics i familiars. La trobes a la seu d’Arrels (c/Riereta 24) i a la seu de la Federació Catalana de Voluntariat Social (c/Grassot 3).

2.  Fes un donatiu per recolzar els projectes d’Arrels. En aquests moments, la nostra principal necessitat és assegurar l’allotjament de 250 persones sense sostre.

3.  Afegeix un cor amb el crit #ningudormintalcarrer als perfils de les teves xarxes socials.

L'adreça electrònica no es publicarà.