Saps que hi ha una rosa de Sant Jordi que crida #ningúdormintalcarrer? És de cartró, ben vermella i te la pots posar a la roba o al cabell. Durant aquest Sant Jordi (2017) en tindrem 15.000 en diferents llocs de Barcelona, a llibreries i forns, i adquirint-les podràs col·laborar amb Arrels. A més, volem construir un relat col·lectiu. T’apuntes?

Abans de Sant Jordi: aconsegueix la nostra rosa!

• A diferents forns de Barcelona! Aquest Sant Jordi, 26 forns de Barcelona col·laboren amb nosaltres repartint roses de cartró fetes a Arrels. Trobes el nom i adreça dels establiments en el mapa (en color blau).
  • A llibreries petites i grans! Un total de 17 llibreries de Barcelona tindran la setmana de Sant Jordi roses que criden #ningúdormintalcarrer. Al següent mapa et diem quines són perquè les puguis tenir quan compris un llibre! (Són les de color negre).

Dissabte 22 d’abril: vine al Portal de l’Àngel

• Què farem? Repartirem un munt de roses de cartró fetes a mà al centre obert d’Arrels i serà una oportunitat per explicar què fa Arrels i què pot fer qualsevol ciutadà/na de Barcelona quan veu una persona dormint al carrer.
  • On i quan estarem? Al final del Portal de l’Àngel (on es bifurquen els camins cap a la plaça Nova i Portaferrissa). Ens trobes entre les 18h i les 19:30h.

Diumenge 23 d’abril: roses i un relat col·lectiu

Roses de cartró a l’FNAC-Triangle

• Què farem? Tindrem un estand durant tot el dia perquè puguis venir a buscar la teva rosa de cartró i saber més sobre la nostra tasca.
  • On i quan? A la botiga FNAC-Triangle, al centre de Barcelona, de 10h a 14h i de 16h a 20h.

Un relat clau per dir #ningúdormintalcarrer

Volem construir una història de manera col·laborativa que reflecteixi el nostre repte: #ningúdormintalcarrer. Ho farem utilitzant twitter, sumant els tuits de tothom que hi participi. Les maneres de fer-ho són:

• Passant per l’estand que tindrem a la botiga FNAC-Triangle (horari de 12h a 14h) i deixant el teu missatge allà mateix. Podràs deixar el teu tuit des del teu compte personal, des del compte @ArrelsFundacio o escrivint-lo sobre cartró!
  • Allà on estiguis, pots participar des del teu compte de twitter, escrivint un tuit citant @ArrelsFundacio i afegint l’etiqueta #RelatClau.

Detalls per Sant Jordi fets al taller d’Arrels

• Què farem? Celebrarem Sant Jordi a la Rambla del Raval, amb altres entitats barri. Allà tindrem un estand on podràs aconseguir roses de cartró, còmics de Miquel Fuster, samarretes amb el missatge #ningúdormintalcarrer i productes fets al taller La Troballa d’Arrels. Entre les 12h i les 14h, a més, l’il·lustrador Miquel Fuster estarà al nostre estand signant els seus còmics autobiogràfics que expliquen part de la seva experiència vivint al carrer.
  • On i quan? A la Rambla del Raval de Barcelona, al matí i a la tarda fins a les 18h.