Habitatges perquè ningú dormi al carrer

Arrels atén un 50% més de persones sense llar que fa cinc anys

Durant el 2017, des d’Arrels Fundació hem atès 1.912 persones, una xifra similar a la de l’any anterior i que significa un 50% més si ho comparem amb fa cinc anys. També ha augmentat el nombre de persones que fa ús dels serveis bàsics que oferim. La principal dificultat que ens hem trobat, però, és aconseguir habitatge estable i assequible perquè més persones puguin deixar de viure al carrer.

AAFF_cartel_22X40cm

Compra el tortell d’Arrels i col·labora per fer possible #ningúdormintalcarrer

El dia de Reis podeu tornar a comprar el tortell solidari a favor de les persones sense llar! El trobareu en una trentena d’establiments associats al Gremi de Flequers de Barcelona que, per segon any, destinaran 1 euro de cada tortell venut a benefici d’Arrels. A més de la tradicional fava i el rei, el tortell inclou un imant de fusta que crida #ningúdormintalcarrer i que ha estat gravat a mà per persones que han viscut al ras. Us expliquem la iniciativa i on comprar el tortell!

Arrels acopmpanya en la mort a les persones sense llar

Com acompanyem en els darrers anys de vida?

En el darrer any hem dit adéu al Manel, a l'Enric, al Mohamed, al Jaume, al Waldemar... i així fins a una trentena de persones que vivien o havien viscut al carrer i que coneixíem. Algunes han mort al carrer, altres a l'hospital i altres al pis o la residència on vivien. En alguns casos, les hem acompanyat durant una malaltia i, en altres, la mort ha vingut sobtada. Us expliquem com viure al carrer escurça els anys de vida i com acompanyem des d'Arrels.

ruta_nadal

Aquest Nadal, participa en accions que trenquen prejudicis!

Aquestes festes nadalenques, volem omplir el carrer i les xarxes socials d’accions que trenquen prejudicis vers les persones sense llar. Ens trobareu a l’FNAC – Triangle, als carrers de Barcelona, a Goteo.org i al tortell de reis, entre d’altres propostes. L’objectiu: apropar a la ciutadania la problemàtica del sensellarisme i explicar com es pot col•laborar per fer possible #ningúdormintalcarrer.