La botiga d’Arrels és un espai on trobar productes que donen suport a la causa #ningúdormintalcarrer:

• Productes de fusta fabricats a La Troballa, el taller d’Arrels, on persones que han viscut al carrer fan mobiliari de petit format.
  • Regals per a celebracions i altres obsequis personalitzats.
  • Còmics del Miquel Fuster, il·lustrador que narra la seva experiència de 15 anys de vida al carrer a través del dibuix.
  • Tipografies HomelessFonts, creades a partir de la cal·ligrafia de persones que viuen o han viscut al carrer.
  • Fotografies HomelessCommons, protagonitzades per persones que han cedit la seva imatge per trencar prejudicis.

Tots els beneficis obtinguts de les vendes estan destinats a donar suport als projectes d’Arrels per seguir oferint serveis útils i més allotjament digne i estable.

Mobiliari amb valor per al teu espai

IMG_4315Dona valor afegit al teu espai amb mobles fabricats al taller d’Arrels, on persones que han viscut al carrer treballen amb fusta reutilitzada elaborant mobiliari dissenyat per Curro Claret. Hi ha l’opció de llogar o comprar tauletes, prestatges, bancs, cadires, tamborets i altres mobles de petit format adaptats a les necessitats de les teves activitats.

· Si vols fer un encàrrec a títol individual demana informació i pressupost a latroballa@arrelsfundacio.org.
·
Si ets una empresa demana informació i pressupost a empreses@arrelsfundacio.org.

Regals per a celebracions i detalls per a empreses

Personalitat Capses bateig i cassamentAl taller d’Arrels s’elaboren obsequis per a casaments, comunions, batejos i aniversaris i també petits detalls per a empreses. Tots els productes són personalitzats i adaptats a les necessitats de cada esdeveniment.

A més també es realitzen peces d’artesania, bijuteria, joguines i enquadernació.

·

L’experiència de viure al carrer, en còmic

Miquel Fuster és dibuixant i va viure 15 anys de la seva vida al carrer. Ha publicat quatre còmics en què a través del dibuix dona a còneixer situacions que van marcar la seva vida al ras. Com ell mateix diu, “faig aquest treball perquè no vull que aquests quinze anys que he passat en un esfondrament i desconsol permanents, quedin només com un desgraciat i tràgic episodi de la meva vida”:

13063110_10153491532891806_4201242423952766228_o

Demana informació a comunicacio@arrelsfundacio.org.

Fes servir tipografies Homelessfonts

Escull un estil de lletra del projecte Homelessfonts, que converteix la cal·ligrafia de persones que viuen al carrer en tipografia, i utilitza-la per crear les teves pròpies postals o per dissenyar un regal original com una tassa, un calendari, un mousepad, samarretes…

· Preu per a ús particular: 19€
Preu per a ús professional: 290€

Demana informació a comunicacio@arrelsfundacio.org.

HomelessCommons, imatges que canvien mirades

Sorprèn els teus clients, amics i lectors amb fotografies protagonitzades per persones que han viscut al carrer i dona valor afegit als teus projectes mentre col·labores en el repte #ningúdormintalcarrer.

hondo_studio_photography_homeless_commons_03-copia· Preu de la col·lecció completa: 50€
Preu d’una sèrie temàtica: 22€
·
Aconsegueix una foto única al preu que vulguis!

També es realitzen sessions a mida. Demana informació i pressupost a comunicacio@arrelsfundacio.org.