Les persones que participen al taller d’Arrels La Troballa

Sentir-se útil és important i invertir el teu temps en allò que creus útil també ho és. Amb aquest objectiu es va crear l’any 2001 el taller d’Arrels, per on han passat més de 300 persones amb les seves històries de vida al carrer. Cada producte és únic i fet a mà, amb els seus petits defectes i la seva autenticitat, com cada una de les persones que els fabriquen. L’elaboració de manualitats de forma conjunta amb altres companys, a més, serveix per treballar habilitats socials i personals com la confiança, el respecte i la convivència.

IMG_9902

“Vinc al taller a treballar, quan acabo un producte i veig que ha quedat bé em sento molt feliç i orgullós, el taller és com la meva família.”
Alí, ha viscut molts anys al carrer.

IMG_9930

“El taller em fa sentir útil i actiu, m’ajuda a no pensar tant. El que més em satisfà és que reconeguin el que faig.”
Valerio, 8 anys de vida al carrer.

Miquel Fuster

IMG_8812Miquel Fuster va néixer i créixer a Barcelona, des de ben petit es va enamorar del dibuix, una afició que aviat es va convertir en la seva professió. Amb 16 anys va entrar com a aprenent a l’editorial Bruguera i, posteriorment, va incorporar-se a l’agència Selecciones Ilustradas. Una ruptura sentimental, un incendi a casa seva i la decadència del sector del còmic en què treballava va provocar un gir en la seva vida i va ser aleshores quan van començar els 15 anys de vida al carrer.

L’any 2003 el Miquel va conèixer uns voluntaris de l’equip de carrer d’Arrels i, després de molts intents, va aconseguir deixar l’alcohol i ara viu en un pis i ha recuperat la seva autonomia. Ha escrit i dibuixat quatre còmics que expliquen la seva experiència de vida al carrer, des de fa uns anys escriu al seu bloc i col·labora amb Arrels en diferents activitats donant suport a la causa #ningúdormintalcarrer.