Llibre ‘Guerrer@s’

15,00

Guerrer@s és una iniciativa solidària de fotografia documental que té un doble objectiu: fer un sincer homenatge al Joan Guerrero així com contribuir a documentar la complexa situació actual que afecta a nivell mundial tots els àmbits de la vida.
Aquest llibre mostra una visió de la societat actual amb imatges d’interès humà que són alhora un retrat dels reptes actuals: canvi climàtic, vulneració de drets, racisme, marginació, etc. que la pandèmia encara ha agreujat. Un reflex dels valors ètics, fotogràfics i solidaris que ens ha transmès l’obra i la vida de Joan Guerrero.

El projecte Catalunya Mirades Solidàries col·labora amb Arrels Fundació destinant tots els beneficis d’aquest llibre a finançar els projectes de l’entitat.

Descripció:

• Any: 2023
  • Idioma: castellà
  • Iniciativa de: Catalunya Mirades Solidàries
  • Mides: 23cm x 23cm
  • Enquadernació: tapa dura

En estoc

Informació addicional

Pes 0.600 kg
Dimensions 23 × 23 cm

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Només els clients que han comprat el producte i s'han identificat poden deixar un comentari.