Titular del web i dades de contacte

https://www.arrelsfundacio.org és un domini a Internet titularitat d’ARRELS FUNDACIÓ, inscrita amb el número 1174 en el Registre de Fundacions de la Generalitat, a Barcelona, amb CIF G61611364 i adreça al c/RIERETA, 24, BAIXOS, 08001 de Barcelona. Pot posar-se en contacte amb nosaltres:

Condicions d’ús del web

Aquestes condicions d’ús regulen l’accés a aquest web per part dels clients d’ARRELS FUNDACIÓ i demés usuaris d’Internet. Només per fer servir aquest web, l’usuari manifesta l’acceptació, sense reserves, de les condicions d’ús.

ARRELS FUNDACIÓ es reserva el dret unilateral de modificar les condicions d’accés al web, així com els continguts que s’hi inclouen, o les condicions d’ús recollides en aquest document.

La prestació del servei d’aquest web i les seves condicions d’ús, es regeix per la llei espanyola. Les parts, amb renuncia expressa a qualsevol altre fur que pogués correspondre’ls-hi, acorden sotmetre’s a la jurisdicció dels Jutjats i Tribunals de Barcelona.

Limitació de responsabilitat

El contingut d’aquest web és de caràcter general i té una finalitat i efectes exclusivament informatius. ARRELS FUNDACIÓ rebutja la responsabilitat sobre qualsevol informació que no hagi elaborat, o que s’hagi publicat sense la seva autorització i en nom seu, així com la responsabilitat que es derivi de la mala utilització, feta per tercers, dels seus continguts i es reserva el dret a actualitzar-los, eliminar-los, limitar-los o bloquejar-los, de manera temporal o definitiva.

L’usuari exonera ARRELS FUNDACIÓ de qualsevol responsabilitat que pogués derivar-se de les interrupcions de la disponibilitat de la pàgina web, ja sigui per mal funcionament del servidor web o d’aplicacions, de les infraestructures de comunicacions, o de les màquines i programes utilitzats per a la navegació.

Ja que la naturalesa d’Internet està basada en el concepte d’hipervincles, pot ser que aquest web inclogui enllaços a d’altres webs. ARRELS FUNDACIÓ declina qualsevol responsabilitat relacionada amb l’accés i utilització dels enllaços a d’altres webs.

Propietat intel·lectual i industrial

La totalitat d’aquest web: textos, imatges, marques, logotips, arxius d’àudio i vídeo, botons, arxius de programes, combinacions de colors, així com l’estructura, selecció, ordenació i presentació dels seus continguts, està protegit per les lleis espanyoles i internacionals sobre Propietat Intel·lectual i Industrial. Si no s’indica el contrari, els drets de propietat intel·lectual sobre aquests continguts corresponen en exclusiva a ARRELS FUNDACIÓ. L’usuari reconeix que l’ús dels continguts queda estrictament limitat a finalitats personals del propi usuari i que la reproducció, distribució, comunicació o transformació no expressament autoritzada d’aquestes obres constitueix una infracció dels drets de la propietat intel·lectual.

L’usuari s’obliga a utilitzar els continguts de forma diligent, correcta i lícita i, en particular, es compromet a no suprimir, eludir o manipular el copyright i d’altres dades identificatives dels drets d’ARRELS FUNDACIÓ o dels seus titulars incorporats als continguts, així com els dispositius tècnics de protecció o qualssevol mecanismes d’informació que poguessin incloure’s en els continguts. L’usuari també s’abstindrà de fer servir els continguts i, en particular, la informació de qualsevol mena obtinguda a través del web per a trametre publicitat, comunicacions amb fins de venta directa o amb qualsevol altre mena de finalitat comercial, missatges no sol·licitats dirigits a una pluralitat de persones amb independència de la seva finalitat, així com abstenir-se de comercialitzar o divulgar de qualsevol manera la informació esmentada.

https://www.arrelsfundacio.org és un domini registrat per ARRELS FUNDACIÓ. No pot ser utilitzat, a no ser que es tingui una autorització expressa prèvia, en connexió amb altres productes o serveis que no siguin d’ARRELS FUNDACIÓ, de cap manera que pugui causar confusió entre els nostres clients o descrèdit d’ARRELS FUNDACIÓ.