Treballa amb nosaltres

Envia’ns el teu currículum

Vols treballar o fer pràctiques a Arrels? Fes-nos arribar el teu currículum vitae a través del formulari que trobaràs a peu de pàgina.

Gràcies!

Ofertes de feina vigents

Integrador/a o educador/a per al taller La Troballa

Competències personals: persona flexible, creativa, proactiva, autònoma, responsable i resolutiva, amb capacitat d’intervenció i adaptació, capacitat de gestió i treball en equip.

Titulació: Integració social o Educació social, Teràpia ocupacional

Funcions principals a desenvolupar:

• Acompanyament i seguiment social a persones que han viscut al carrer.
  • Coordinació amb la resta d’equips que intervenen en el cas.
  • Diagnosi, intervenció educativa i valoració de la intervenció.
  • Gestió i actualització de la informació a la base de dades de persones usuàries.
  • Dinamització d’activitats socioeducatives, ocupacionals, individuals i grupals.

Necessitem:

• Experiència en atenció a persones vulnerables o en risc d’exclusió social.
  • Coneixements artístics, d’arts plàstiques i/o teràpia ocupacional.
  • Coneixements d’inserció sociolaboral.
  • Coneixements en resolució de conflictes.
  • Domini de català i castellà. Valorable anglès.
  • Domini de word, excel i correu electrònic.

Oferim:

• Contracte estable a jornada completa (38,5h setmanals) de dilluns a divendres.
  • Salari segons conveni

Tècnic/a de primera acollida (suplències)

Competències personals: capacitat de resolució de conflictes, d’estar alerta i mantenir la calma. Iniciativa, autonomia, flexibilitat, treball en equip, amabilitat, saber estar i saber escoltar.

Perfil: Integrador/a social amb capacitat de garantir l’ordre i la seguretat als espais assignats.

Funcions principals a desenvolupar:

• Benvinguda, atenció i acollida de les persones ateses a les instal·lacions d’Arrels.
  • Mantenir l’ordre i garantir la seguretat i el respecte dins dels locals.
  • Obrir i tancar els locals en l’horari establert.
  • Suport a l’equip d’educadors/es del centre.

Necessitem:

• Integradors/es socials
  • Experiència mínima d’un any com a integrador/a i/o en tasques de seguretat
  • Idiomes: català i castellà
  • Coneixements d’informàtica a nivell d’usuari

Oferim:

• Incorporació a la bossa de suplències. Es tracta d’un contracte eventual a jornada completa (38,5h/setmana) en torns de matins, tardes o nits (de dilluns a divendres o setmanes alternes, segons el torn i el servei a cobrir)
  • Salari segons conveni

Formulari

Estàs interessat/ada en:

* Tractarem les teves dades personals amb la finalitat de gestionar i tramitar la teva sol·licitud i enviar-te informació – fins i tot per mitjans electrònics – sobre activitats, campanyes, i iniciatives similars. En 'Política de Privacitat' s'indica com pots exercir els teus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

* Camps obligatoris