Voluntariat

A causa de la crisi sanitària i seguint les mesures de prevenció de la covid-19, hem hagut d’adaptar els nostres serveis i també la participació del voluntariat. Cal ser menor de 65 anys i no patir cap patologia crònica o immunosupressió que pugui ser considerada de risc.

Si necessites més informació o tens ganes de col·laborar, ens pots escriure a vullfervoluntariat@arrelsfundacio.org. No cal tenir experiència prèvia però caldrà molta rigorositat amb les mesures de protecció i seguretat establertes. Es farà una entrevista i una formació abans de començar el voluntariat.

Voluntariat per al curs 2020-2021

Pis Zero: voluntariat de nit

Vine al Pis Zero una nit a la setmana (de dilluns a diumenge) i col·labora:

• Al vespre (de 20h a 23h): Comparteix una estona de conversa a la terrassa amb persones que viuen al carrer i dormen al Pis Zero.
  • O tota la nit (de 20h a 8h): Comparteix la nit amb les persones residents i dona suport al conserge en tasques logístiques (podràs dormir a l’habitació de voluntariat).

Lloc: c/ del Carme 84, Barcelona.

Taller: gestió de la botiga

La Troballa és el taller ocupacional d’Arrels, on persones que viuen o han viscut al carrer recuperen habilitats a través de la producció artesanal.

• Què puc fer? Gestionar la venda de productes elaborats al taller a través de la botiga digital i, més endavant, de la botiga física que està en construcció.
  • A tenir en compte: Es requereix experiència en atenció al públic, tasques comercials i domini d’eines informàtiques.
  • Horari: a convenir.
  • Lloc: c/Ample 3, Barcelona.

Centre obert: suport al rober

L’espai de bugaderia és essencial per a què altres serveis bàsics que oferim al centre obert funcionin (com el servei de dutxes i de rober).

• Què puc fer? Donar un cop de mà per garantir el funcionament de les rentadores i l’ordre de la roba neta al rober d’Arrels.
  • Horari: Un matí o una tarda a la setmana (de dilluns a divendres) de 9h a 12h o de 15:30h a 18:30h.
  • Lloc: c/Riereta 24, Barcelona.

Centre obert: servei de perruqueia

• Què puc fer? Col·labora al centre obert tallant el cabell a persones que viuen o han viscut al carrer.
  • Horari: una tarda a la setmana (de 15:30h a 18:30h).
  • Lloc: c/ Riereta 24, Barcelona.