Voluntariat

T’expliquem les oportunitats de voluntariat per a aquest estiu! Si tens ganes de col·laborar entre juny i setembre, ens pots escriure a vullfervoluntariat@arrelsfundacio.org especificant la teva disponibilitat i el que t’agradaria fer.

A causa de la crisi sanitària i seguint les mesures de prevenció de la covid-19, hem hagut d’adaptar els nostres serveis i també la participació del voluntariat. Per ser voluntari/a d’Arrels aquest estiu, cal ser menor de 70 anys i no patir cap patologia crònica o immunosupressió que pugui ser considerada de risc. No cal tenir experiència prèvia però caldrà molta rigorositat amb les mesures de protecció i seguretat establertes.

Voluntariat d'estiu (entre juny i setembre)

Centre obert: serveis bàsics

• Què puc fer? Donar suport a persones que viuen al carrer, col·laborant als serveis de dutxes, rober, consigna i recepció.
  • Disponibilitat: un mínim de dos matins o dues tardes a la setmana durant els mesos d’agost i/o setembre.
  • Horaris: de dilluns a divendres de 9h a 12h (matí) o de 15.30h a 18.30h (tarda).
  • A tenir en compte: tant l’entrevista com la formació seran virtuals.
  • Lloc: c/ Riereta 24 baixos, Barcelona.

Acompanyaments mèdics

• Què puc fer? Realitzar acompanyaments mèdics amb persones que han viscut al carrer i ara resideixen en un recurs d’Arrels.
  • Disponibilitat: Un o dos matins a la setmana (a triar, de dilluns a divendres).

Manteniment i logística: petites reparacions

• Què puc fer: petites reparacions com ara canviar bombetes, arreglar aixetes, pintar, muntar mobles, etc. i reportar la feina feta a través d’un programa informàtic.
  • A tenir en compte: és preferible disposar de carnet de conduir per poder portar la furgoneta d’Arrels i fer també recollides de donacions que rebem (amb una persona acompanyant).
  • Horari: A convenir, un o dos matins o tardes a la setmana durant l’estiu.

Pis Zero

• Què puc fer: compartir una estona de conversa amb persones que viuen al carrer i dormen al Pis Zero d’Arrels i donar un cop de mà al conserge del torn.
  • Disponibilitat: Una o dues nits a la setmana (a triar, de dilluns a diumenge, de 21h a 22:30h).
  • Lloc: Terrassa del Pis Zero d’Arrels (c/ del Carme 84, Barcelona).