Arrels treballa per transformar la vida de les persones que viuen al carrer a Barcelona, però no ho pot fer sola. El suport de les empreses i entitats col·laboradores és vital.

Implica el teu equip en el repte #ningúdormintalcarrer, sensibilitzeu-vos amb la problemàtica de les persones sense llar i contribuïu a crear una societat millor.

Com puc col·laborar?

Dona suport econòmic

Comptem amb la teva empresa per oferir acompanyament i habitatge digne a persones que no tenen una llar on sentir-se protegides.

La teva aportació pot servir per llogar un pis, equipar una nova llar o contribuir als serveis d’atenció a les persones.

Fes un donatiu i contribueix a fer possible #ningúdormintalcarrer.

Feu un teambuilding artístic

Veniu al taller d’Arrels a potenciar la cohesió d’equip, la creativitat i les habilitats comunicatives, amb l’acompanyament de persones que han viscut al carrer. Construireu un tamboret amb materials reutilitzats o col·laborareu amb la nostra producció artesanal.
Si sou més de 10, podem venir a la vostra seu i adaptar-nos a les necessitats de l’equip.

1€ al mes per donar suport a les persones sense llar

Coneixes el Teaming? És una plataforma que permet a la teva empresa promoure microdonacions per col·laborar amb causes socials.

Crea el teu grup a favor d’Arrels i promou el Teaming entre els teus treballadors/es! Cada Teamer que s’uneixi al teu grup donarà 1€ al mes, que servirà per oferir acompanyament i serveis útils a persones vulnerables que coneixem des d’Arrels.

Regala detalls amb valor social

Regala al teu equip un detall fet a mà al taller d’Arrels per persones que viuen o han viscut al carrer:
  • Postals de Nadal
  • Roses de Sant Jordi
  • Clauers de fusta
  • Llibretes o targeters de pell
  • Caixes dels desitjos
  • Veure botiga.
Tots els productes es poden personalitzar amb el logotip de la teva empresa.
Fes la teva comanda a empreses@arrelsfundacio.org.

Sortiu de ruta amb nosaltres

Passegeu per Barcelona de la mà d’una persona que ha viscut al carrer i coneixeu els espais que han marcat la seva experiència. Una manera de veure amb uns altres ulls la nostra ciutat, de compartir una estona fora de l’ambient laboral i aprofundir en la problemàtica del sensellarisme.

• Idiomes: català, castellà, anglès i alemany.
  • Durada: entre 1,5 i 2 hores.
  • Participants: entre 8 i 15 persones.
  • Preu:  donatiu lliure.

Reserva la teva ruta escrivint a empreses@arrelsfundacio.org.

Exposicions per trencar prejudicis

Tenim tres exposicions fotogràfiques que us podem cedir temporalment per sensibilitzar el vostre equip i fer visibles les persones sense llar.

• Si us interessa que vinguem a instal·lar-ne alguna a la vostra seu, escriviu-nos a empreses@arrelsfundacio.org.

Propostes de col·laboració 2023-2024

Febrer: Mapeig col·laboratiu d'arquitectura hostil

Bancs individuals, boles de formigó, barrots… Us convidem a descobrir què és l’arquitectura hostil que dificulta el dia a dia de les persones sense llar.

Del 19 al 25 de febrer, us convidem a fotografiar les barreres arquitectòniques que trobeu al vostre barri i a visibilitzar-les al mapa digital d’Arrels.

Octubre: Recordem les persones sense llar que ens han deixat

Us proposem participar d’una intervenció artística que visibilitzarà les persones sense llar que ens han deixat i que vivien al vostre barri.

• Adreçat a empreses de la ciutat de Barcelona.

Què passa quan mor una persona que viu o ha viscut al carrer? Des d’Arrels us oferirem una immersió en la problemàtica, així com tot el material i instruccions necessàries.

Novembre: Commemorem el Dia de les persones sense llar

Mobilitza els teus companys de feina i organitzeu un esdeveniment solidari a favor de les persones sense llar. Pot ser una trobada d’empresa, un esmorzar a l’oficina, una activitat esportiva o una venda de llibres de segona mà i oferiu la recaptació a Arrels perquè puguem continuar acompanyant.

• Adreçat a empreses d’arreu de Catalunya.

Des d’Arrels us podem oferir material de sensibilització, samarretes, etc.