Comptes clars

Arrels aposta per ser una entitat responsable, eficient i transparent amb els ingressos econòmics que rep. La major part dels ingressos arriben gràcies a les aportacions desinteressades de persones sòcies i donants, que conformen una base social àmplia i segura que ens permet actuar sense condicionaments.

Fes un donatiu.

Dades econòmiques del 2021

Xifres econòmiques pendents d’auditoria.

El total d’ingressos de l’any 2021 ha estat de 5.313.454,27 euros.

• Finançament públic: 25%
  • Finançament privat: 75%

D’on provenen els ingressos?

Durant el 2021, la majoria dels ingressos han arribat a través de les quotes dels socis i sòcies (18%) i de donants puntuals (34%) que han donat suport a la tasca d’Arrels. També de les administracions locals i autonòmiques (25%), d’empreses (6%), d’entitats col·laboradores (3%) i a través d’altres vies (14%) com els llegats o les donacions en espècie.

Com hem distribuït les despeses?

El total de despeses de l’any ha estat de 4.795.016,69 euros. El 77% s’ha invertit en atendre directament les persones sense llar, especialment en cobrir necessitats d’allotjament i suport social (34%), en serveis de primera acollida que donem a través del centre obert i els equips de carrer (37%) i al taller ocupacional (6%).

El pressupost restant ha servit per organitzar accions de sensibilització i d’incidència política (9%) i per garantir el manteniment de l’estructura de l’entitat i la coordinació de l’equip de voluntariat (13%).

Vols més informació sobre la nostra activitat econòmica?

Documentació