Comptes clars

Arrels aposta per ser una entitat responsable, eficient i transparent amb els ingressos econòmics que rep. La major part dels ingressos arriben gràcies a les aportacions desinteressades de persones sòcies i donants, que conformen una base social àmplia i segura que ens permet actuar sense condicionaments.

Dades econòmiques del 2017

El total d’ingressos de l’any 2017 ha estat de 3.342.671,87 ””euros.

• Finançament públic: 32,76%
  • Finançament privat: 67,24%

D’on provenen els ingressos?

El 2017 els ingressos han arribat principalment a través de les quotes dels socis i sòcies i de donants puntuals que han donat suport a la tasca d’Arrels (44,01%). També de les administracions locals i autonòmiques (32,77%), d’empreses (2,93%) i fundacions col·laboradores (2,41%).

Com hem distribuït les despeses?

El total de despeses de l’any ha estat de 3.341.429,21 euros. El 76% s’ha invertit en atendre directament les persones sense llar, especialment en cobrir necessitats d’allotjament i suport social (54,35%), en serveis de primera acollida (17,03%) i al taller ocupacional (4,71%).

El pressupost restant ha servit per organitzar campanyes de sensibilització i d’incidència política (11,35%) i per garantir el manteniment de l’estructura de l’entitat i la coordinació de l’equip de voluntariat (12,56%).

Vols més informació sobre la nostra activitat econòmica?

Documentació