Imatges que canvien mirades

Persones que han viscut al carrer protagonitzen imatges que trenquen prejudicis per fer possible la nostra missió: #ningúdormintalcarrer

Vull una fotografia

Fes un donatiu i t’enviarem una fotografia perquè puguis dissenyar els teus projectes o compartir-la a les xarxes socials.

Donatiu lliure
La teva aportació ens ajuda a fer possible #ningúdormintalcarrer!

Vull una sèrie temàtica

Aconsegueix una sèrie d’entre 40 i 54 fotografies per als teus projectes i dissenys creatius. Troba la temàtica que t’inspiri!

Preu: 22€
Equival a una nit d’allotjament i seguiment social per a una persona

Vull la col·lecció completa

Aconsegueix les 136 fotografies i dóna valor afegit a la teva comunicació mentre col·labores en el repte #ningúdormintalcarrer.

Preu: 50€
Equival a l’alimentació per a una persona durant 10 dies

Imatges que canvien mirades

La imatge diu molt de les persones però què hi ha realment al darrera? Al darrera de HomelessCommons, persones que han viscut al carrer i persones voluntàries i treballadores d'Arrels han cedit la seva imatge per trencar una barrera inquebrantable: els prejudicis vers les persones sense llar.

Vale más mi corazón que lo que diga un espejo porque al final el espejo se rompe con los años pero el corazón siempre se queda

Salvador, 5 anys al carrer

Què pots fer amb aquestes imatges?

1. Il·lustrar els teus projectes personals: un cartell, una felicitació, una publicació digital o qualsevol disseny creatiu.
  2. Donar valor afegit als teus projectes professionals: anuncis publicitaris, materials corporatius, pàgines web o qualsevol projecte empresarial.

HomelessCommons és el primer banc d’imatges protagonitzat per persones que han viscut al carrer però forma part d’un projecte molt més ambiciós. Volem crear el segell HomelessCommons, una llicència justa i solidària inspirada en Creative Commons que permetrà utilitzar de forma lliure fotografies, tipografies i altres obres cedides per persones que volen invertir els beneficis de la seva venda per fer possible #ningúdormintalcarrer.

Qui hi ha al darrera de cada imatge?

A Barcelona, més de mil persones dormen al carrer cada nit. El Manel, el Paco, el Valerio, el Salvador o l’Esteban són algunes de les persones que han viscut al carrer i que ens han cedit la seva imatge per fer possible HomelessCommons, juntament amb persones voluntàries i treballadores d’Arrels. Fent servir una d’aquestes fotografies no només denuncies una realitat invisible, sinó que ajudes les més de 3.000 persones sense llar que atenem cada any. I sobretot, col·labores per trencar prejudicis i fer possible #ningudormintalcarrer.

Com aconsegueixo fotografies de HomelessCommons?

‘Imatges que canvien mirades’ és la primera col·lecció fotogràfica que trobes disponible sota la llicència HomelessCommons. Sorprèn els teus clients, amics i lectors amb imatges que canvien mirades!

• Vull adquirir la col·lecció completa ‘Imatges que canvien mirades’. Adquireixes un paquet de 136 fotografies en alta resolució. Preu: 50€ (equival a l’alimentació per a una persona durant 10 dies).
  • Vull adquirir una sèrie temàtica. Adquireixes una sèrie d’entre 40 i 54 fotografies per als teus dissenys creatius. Troba la temàtica que t’inspiri! Preu: 22€ (equival a una nit d’allotjament i seguiment social per a una persona).
  • Vull adquirir una foto única. Pots fer un donatiu i t’enviarem una foto que podràs utilitzar per dissenyar els teus projectes o compartir-la a les teves xarxes socials. La teva aportació ens ajuda a fer possible #ningúdormintalcarrer!
  • Vull encarregar una sessió a mida. T’oferim fotografies professionals a la carta per satisfer les teves necessitats creatives. Contacta’ns a comunicacio@arrelsfundacio.org.

Quan compris una fotografia, una sèrie o una col·lecció, rebràs un correu electrònic per descarregar-la abans de 48 hores. Si tens dubtes, pots escriure’ns a comunicacio@arrelsfundacio.org.