Sabies que fa 36 anys que va néixer Arrels? Gràcies a persones com tu, en aquest temps, hem acompanyat més de 18.500 persones en situacions vulnerables cap a una vida el més autònoma possible. Avui, et volem demanar un cop de mà per captar fons a favor d’Arrels i que més persones tinguin accés a un habitatge digne. Ens ajudes a seguir fent possible #ningúdormintalcarrer?

1. Mercats de segona mà

Organitza una venda solidària de productes de segona mà. Pot ser roba que ja no necessitis o també llibres, joguines, objectes de la llar…
➡ Pots fer-ho a casa, convidant la teva família i amistats a comprar allò que els agradi.
➡ O organitzar un mercat col·lectiu a l’escola o a la feina; o en el teu local com van fer La Bolseta o Century 21.

Amb la recaptació, pots fer un donatiu a Arrels perquè puguem seguir acompanyant més persones.

2. Promou el Teaming

Coneixes el Teaming? És una plataforma que permet fer microdonacions per col·laborar amb causes socials.

Parla d’Arrels al teu entorn i proposa’ls unir-se al grup de Teaming d’Arrels. Faran una donació d’1€ al mes, que servirà per oferir acompanyament i serveis útils a persones vulnerables que coneixem.

Ja som més de 400 Teamers i en podem ser molts més!

3. Fes-te amfitrió/ona de #tothomacobert

Celebra de forma especial el teu aniversari, sopar d’empresa, trobada familiar o qualsevol altre dia important per a tu. Et proposem convertir-te en anfitrió/ona d’un àpat solidari per a la teva família o amistats.

La teva aportació serà preparar l’àpat; i la dels teus convidats/ades, fer una aportació econòmica per aconseguir #tothomacobert. Més informació.

4. Activitats esportives solidàries

Si t’agrada l’esport, organitza un esdeveniment benèfic i destina la recaptació a Arrels. Pot ser una sessió de ioga solidària, una classe de zumba, una caminada, un torneig de pàdel… Qualsevol idea suma per fer possible #ningúdormintalcarrer!

Escriu-nos a amics@arrelsfundacio.org perquè t’ajudem a engegar la teva iniciativa.

5. Organitza una acció lúdica

Et proposem organitzar un bingo a favor d’Arrels, posant un preu assequible als cartrons i explicant als teus convidats/ades que la recaptació es destinarà a una bona causa.

➡ Pots organitzar-lo a casa, per a la teva gent.
➡ O, si tens un local, crea un bingo obert a tothom com fa cada any la Casa Bonay. També pot ser un concert solidari, una obra de teatre, un recital de poesia…T’ajudem a impulsar la teva iniciativa! Escriu-nos a amics@arrelsfundacio.org.

6. Tapes, postres i productes que criden #ningúdormintalcarrer

Si et dediques a l’hosteleria, tria un plat de la teva carta i destina a Arrels els beneficis de la seva venda durant un temps concret. Pot ser una tapa, un postre, una beguda, un producte… Al restaurant Semproniana, de l’Ada Parellada, hi ha tot un menú a favor d’Arrels i, fa un temps, Forns Enrich va comercialitzar el pa d’Arrels.Escriu-nos a amics@arrelsfundacio.org i et donarem un cop de mà amb tot allò que necessitis.