Tothom a cobert!

Tothom a cobert és una iniciativa a favor de les persones sense llar que et convida a convertir-te en amfitrió/na d’un dinar o sopar solidari, compartir un bon moment amb els teus i fer possible #tothomacobert. T’hi sumes?

Preguntes freqüents

Com funciona?

La mecànica és molt senzilla. Convida la teva família o amistats a casa i prepara’ls un àpat per llepar-se’n els dits. Serà una trobada on els teus convidats i convidades faran una aportació econòmica destinada a garantir l’allotjament estable a persones sense llar.

La teva aportació serà preparar l’àpat; i la dels teus convidats, fer un donatiu per aconseguir #tothomacobert. Mai un àpat haurà tingut tan bon profit!

Per què ho fem?

A Barcelona, cada nit, 1.239  persones dormen al carrer. Des d’Arrels Fundació fa més de 30 anys que les acompanyem i creiem fermament que, amb un compromís col·lectiu, podem fer possible #tothomacobert.

Compartim taula a favor de les persones sense llar!

Tothom pot ser amfitrió/na?

I tant! Tinguis l’edat que tinguis i visquis on visquis, pots convertir-te en amfitrió/na solidari, participar en la iniciativa Tothom a cobert i convidar qui desitgis. Només has d’apuntar-te a través del formulari i indicar quants convidats tindràs.

Qualsevol àpat cuinat amb el cor i gaudit en bona companyia serà un èxit i, a més, estareu col·laborant en una bona causa!

Quan serà?

Tothom a cobert es realitzarà durant tot el mes d’octubre. Si t’interessa i vols més informació, contacta’ns a tothomacobert@arrelsfundacio.org i resoldrem els teus dubtes per esdevenir un gran amfitrió o una gran amfitriona solidària.

Quantes persones convido?

Pots convidar tantes persones com desitgis i organitzar tants àpats com vulguis! Pel que fa al nombre de comensals i a l’aportació econòmica, des d’Arrels et recomanem convidar quatre persones o més i que cada persona convidada faci un donatiu de 25€, que equival al cost d’una nit d’allotjament amb seguiment social per a una persona sense llar.

Si m'apunto i finalment no puc?

Inscriure’t a Tothom a cobert  no et compromet a res. Si no hi pots participar aquest any, ja ho faràs l’any vinent!

Puc participar-hi amb els meus companys/es de feina?

I tant! Pots difondre la iniciativa entre els teus companys i companyes de feina perquè hi participin a títol individual o bé sumar-vos junts a Tothom a cobert, organitzant un dinar o un bon esmorzar a l’oficina!

Com es fa l'aportació econòmica?

Els teus convidats i convidades només han d’omplir aquest formulari, des d’on podran realitzar el donatiu i sol·licitar la desgravació fiscal de l’aportació. El donatiu es pot realitzar amb targeta, mitjançant una transferència, gir bancari, Paypal o Bizum.

M’agradaria ser amfitrió/na!

Si vols organitzar un àpat solidari amb la teva família i amistats, omple aquest formulari. En finalitzar el registre, rebràs un número que t’identificarà com a amfitrió/na solidari i que els teus convidats hauran d’introduir quan facin la inscripció.

Sóc convidat/ada!

Si ets convidat o convidada d’un àpat solidari per fer possible Tothom a cobert només cal que omplis el següent formulari. Gràcies!