Tothom a cobert!

Tothom a cobert és una iniciativa a favor de les persones sense llar que et convida a convertir-te en amfitrió/ona d’un dinar o sopar solidari, compartir un bon moment amb els teus i fer possible #tothomacobert. T’hi sumes?

Preguntes freqüents

Com funciona?

La mecànica és senzilla. Inscriu-te a través d’aquest formulari.

1. Rebràs una invitació per convidar la teva família o amistats.
  2. Prepara’ls un àpat per llepar-se’n els dits. T’enviarem un material de sensibilització que podràs posar damunt dels plats!
  3. La teva aportació serà preparar l’àpat; i la dels teus convidats/ades, fer una aportació econòmica per aconseguir #tothomacobert.

Mai un àpat haurà tingut tan bon profit!

Per què ho fem?

A Barcelona, cada nit, 1.231 persones dormen al carrer. Des d’Arrels Fundació fa més de 30 anys que les acompanyem i creiem fermament que, amb un compromís col·lectiu, podem fer possible #tothomacobert.

Compartim taula a favor de les persones sense llar!

Tothom pot ser amfitrió/ona?

I tant! Tinguis l’edat que tinguis i visquis on visquis, pots convertir-te en amfitrió/ona solidari, participar en la iniciativa Tothom a cobert i convidar qui desitgis. Només has d’apuntar-te a través del formulari i indicar quants convidats tindràs i quin dia serà la trobada.

Qualsevol àpat cuinat amb el cor i gaudit en bona companyia serà un èxit i, a més, estareu col·laborant en una bona causa!

Quantes persones convido?

Pots convidar tantes persones com desitgis i organitzar tants àpats com vulguis!

Els teus comensals t’agrairan el gest fent una aportació econòmica per oferir moltes nits d’allotjament amb seguiment social per a les persones sense llar.

Com es fa l'aportació econòmica?

Els teus convidats i convidades et poden fer arribar l’aportació econòmica que considerin, com us vagi millor a vosaltres.

Un cop recollides les seves aportacions, tu podràs fer el donatiu a través d’aquest formulari, amb targeta, mitjançant una transferència, gir bancari, Paypal o Bizum.

Puc participar-hi amb els meus companys/es de feina?

I tant! Pots difondre la iniciativa entre els teus companys i companyes de feina, organitzant un dinar o un bon esmorzar a l’oficina.

També pot ser una bona oportunitat per celebrar un àpat d’estiu amb la teva família o amistats, per promoure el networking amb el teu equip professional o per fer barri amb els teus veïns i veïnes!

M’agradaria ser amfitrió/ona!

Si vols organitzar un àpat solidari, omple aquest formulari. En finalitzar el registre, rebràs un correu electrònic amb tot el que necessites saber per convertir-te en un gran amfitrió/ona!

Tinc dubtes!

Si vols més informació, contacta’ns a tothomacobert@arrelsfundacio.org i resoldrem els teus dubtes per esdevenir un gran amfitrió o una gran amfitriona solidària.

Vull difondre la iniciativa!

Comparteix la iniciativa a les xarxes socials i ajuda’ns a arribar encara més lluny!

Com? Fes-te una foto amb dos coberts imitant la teulada d’una casa, fes servir el hashtag #tothomacobert i etiqueta’ns perquè puguem compartir el teu contingut.

Gràcies pel teu suport!