Apunta’t al #CensSenseLlar

El 12 de juny organitzem el quart cens de persones que dormen al carrer a Barcelona. La idea és sortir a enquestar les persones que dormen al ras per conèixer millor les seves necessitats i avaluar el seu grau de vulnerabilitat. Es tracta d’informació útil per afrontar de manera més eficaç la problemàtica del sensellarisme.

• Quan: La nit de dimecres 12 a dijous 13 de juny.
  • Horari: de 22h a 05h.

Necessitem ser molts voluntaris i voluntàries. Apunta’t-hi!

IMPORTANT: Cal ser major d’edat.

Més informació / Más información

* Camps obligatoris

Dades bàsiques personals

Et demanem algunes dades personals per facilitar l'organització de l'equip de voluntariat i donar d'alta l'assegurança.

Nom *
Cognoms *
Data de naixement *
NIF (amb lletra) o passaport *
Adreça postal

Indica el carrer, número, pis, porta, municipi i codi postal

Correu electrònic *

Necessitem el teu correu per enviar-te les primeres indicacions.

Telèfon mòbil *

Autoritzo l'ús del meu número de telèfon mòbil particular a efectes de contactar per a assumptes relatius a la gestió i coordinació de l'activitat CENS 2019 que realitza ARRELS FUNDACIÓ incloent la transfèrencia de dades relacionada amb l'ús d'APPS de tercers i la revelació del número a participants dels grups on s'inclogui dins de la gestió d'aquesta activitat.

Dades necessàries per al cens

Zona de preferència a recórrer *

En aquest mapa, trobes les places disponibles a cada districte. Abans de seleccionar la zona en què vols participar fixa't que encara hi hagi places.

Tens experiència en atenció a persones sense llar? *
En cas de tenir experiència, ens expliques quina?
Altres comentaris