Streaming de la sessió del matí de la Jornada sobre la implementació del model Housing First a Catalunya, celebrada el 18 d’octubre de 2016 al Centre Cultural del Born. L’acte, organitzat per Arrels Fundació, té l’objectiu d’entendre en què consisteix el model Housing First des de les seves bases teòriques per després reflexionar sobre els punts que cal tenir en compte per implementar-lo. La jornada va comptar amb el suport de dos experts internacionals en sensellarisme: Sam Tsemberis, impulsor del Housing First, i Tim Aubry, investigador canadenc.

Part 1: sessió de matí

• Benvinguda i presentacions. Ferran Busquets, director d’Arrels Fundació.
  • Entrevista a Sam Tsemberis, creador del programa Housing First a l’entitat Pathways to Housing als Estats Units.
  • Entrevista a Tim Aubry, investigador de la Universitat d’Ottawa, sobre la fidelitat al model Housing First.

Part 2: sessió de tarda

• Treball en grups temàtics: Reflexió sobre els punts a tenir en compte per impulsar el Housing First, en el context català. Quins dubtes i reptes se’ns plantegen?
  • Recull i propostes: diàleg entre ponents i grups.
  • Cloenda de la jornada amb entrega de conclusions i propostes.

Més informació sobre la jornada.