Enllaç a la bio

Notícies destacades

Viu Sant Jordi amb Arrels!

Aquest Sant Jordi, et proposem regalar la rosa d’Arrels a les persones que estimes, comprar llibres que sensibilitzen sobre el sensellarisme, participar a les nostres activitats de sensibilització o organitzar una acció solidària.

Què hem fet durant el 2023?

Durant l’any 2023, hem acompanyat 3.290 persones sense llar. Per la porta del nostre centre obert han entrat més de 2.700 persones que buscaven protecció, orientació i serveis bàsics, el nostre equip de carrer ha visitat directament al ras i de manera habitual 796 persones i hem garantit l’allotjament a 267 persones.

Col·labora

Fes un donatiu

Necessitem suport ciutadà per seguir atenent més persones, perquè creiem que tothom hauria de tenir una llar. Comptem amb tu!

La nostra botiga

A la botiga d’Arrels hi trobaràs roses de Sant Jordi i altra artesania elaborada al nostre taller ocupacional, llibres que sensibilitzen sobre la problemàtica, samarretes il·lustrades per artistes compromesos i altres productes que criden #ningúdormintalcarrer.

• Visita la nostra botiga digital.
  • Vine a veure’ns al c/ Ample 3 de Barcelona. Obrim de dilluns a divendres de 10h a 14h i de 15h a 18h.

Fes voluntariat a Arrels

T’expliquem les oportunitats de voluntariat que tenim per a aquest curs. Contacta’ns a vullfervoluntariat@arrelsfundacio.org explicant qui ets, què t’agradaria fer i quina és la teva disponibilitat.

Treballa amb nosaltres

Vols treballar o fer pràctiques a Arrels?

Orienta les persones que viuen al carrer

On menjar? On dutxar-se? On descansar? On denunciar una agressió? Compartim la guia Sobreviure al carrer a Barcelona, amb un centenar de recursos d’accés directe adreçats a persones que viuen al carrer, per cobrir necessitats bàsiques.

6 idees per organitzar una acció solidària

Sabies que fa 36 anys que va néixer Arrels? Gràcies a persones com tu, en aquest temps, hem acompanyat més de 18.500 persones.

Avui, et volem demanar un cop de mà per captar fons a favor d’Arrels i que més persones tinguin accés a un habitatge digne.

Et proposem 6 idees per organitzar una acció solidària!

Si ets un centre educatiu

Consulta el nostre projecte de sensibilització a infants i joves.

• Oferim xerrades i rutes de sensibilització per a joves de Secundària i estudis superiors.
  • Oferim una activitat al voltant del conte ‘Una història diferent’ per a infants de Primària.
  • Et proposem diverses fórmules per col·laborar amb les persones sense llar.

Més informació.

Si ets una empresa

Implica el teu equip en el repte #ningúdormintalcarrer, sensibilitzeu-vos amb la problemàtica de les persones sense llar i contribuïu a crear una societat millor.

Informa't

Enquesta a la ciutadania

A la població de Catalunya li preocupa la situació de les persones sense llar?  El 84% considera el sensellarisme un problema greu que és prioritari resoldre; tanmateix, aquesta preocupació no es tradueix necessàriament en implicació. I hem detectat algunes barreres: 4 de cada 10 persones no saluden mai persones que viuen al carrer i se senten molestes si els demanen ajuda o diners.

Ningú sense record

Haver de viure al carrer significa estar exposat a riscos durant tot l’any i vulnera molts drets, entre ells el dret a la salut, a la vida i al record. Per visibilitzar aquesta realitat, cada any recordem les persones sense llar que ens han deixat en un acte públic al carrer.

Ara també les volem recordar en aquest mosaic web.

#Visibles, art urbà per trencar prejudicis

#Visibles és un projecte d’art urbà que vol trencar amb la invisibilitat de les persones sense llar a través de grans murals instal·lats en diferents façanes de Barcelona.

Censos i recomptes a Catalunya

A Catalunya no sabem quantes persones viuen al carrer ni en quina situació es troben. Els recomptes i censos són eines útils per aprofundir en la problemàtica i cal que s’organitzin a tots els municipis.