El teu navegador està desactualitzat. Té vulnerabilitats conegudes i pot no mostrar totes les característiques d'aquest i altres llocs web. Aprèn a actualitzar el navegador.

Els comptes clars

Arrels aposta per ser una entitat responsable

Arrels aposta per ser una entitat responsable, eficient i transparent amb els ingressos econòmics que rep. La major part dels ingressos arriben gràcies a les aportacions desinteressades de donants, que conformen una base social àmplia i segura que ens permet actuar sense condicionaments.

Per a l’any 2015, Arrels té un pressupost de 3.150.000 euros.

Dades econòmiques que es refereixen a l’any 2014…

El pressupost per a l’any 2014 va ser de 2.955.789,29 euros.

• Finançament públic: 40%
  • Finançament privat: 60%

Qui ens ha donat suport econòmic?
Al 2014 els ingressos han arribat bàsicament a través dels socis i donants que, malgrat la crisi, han seguit recolzant la tasca d’Arrels. També valorem molt les aportacions de l’administració, la majoria de les quals financen places concertades a la llar residencial Pere Barnés.

Sobre les despeses…

Com hem repartit el pressupost?
El 73% del pressupost del 2014 es va invertir en atendre directament les persones sense llar, especialment en cobrir necessitats d’allotjament. El pressupost restant va servir per organitzar campanyes de sensibilització i d’incidència política i per garantir el manteniment de l’estructura de l’entitat.
Rosco 1

Arrels va acabar l’any 2014 amb un superàvit de 173.789,25 euros, en part per la venda d’immobles; aquest superàvit permetrà compensar les pèrdues acumulades. Al 2014 no hem ampliat serveis però tampoc hem deixat d’atendre les persones que ja acompanyàvem. El 48% del pressupost s’ha invertit en garantir un allotjament digne a les persones.

Rosco 2

Vols més informació sobre la nostra activitat econòmica?

Si hi ha alguna informació econòmica d’Arrels que t’interessa i no trobes en la nostra web, pots contactar amb nosaltres a través del correu amics@arrelsfundacio.org i del telèfon 93 551 48 34. També pots consultar la Memòria 2014 d’Arrels.

Documentació