Exposició ‘Vides inacabades’

Una exposició de l’artista Samantha Bosque que vol fer visibles les nou persones que hi ha darrere del projecte HomelessFonts i, de retruc, la situació d’aquells que no tenen llar. Nou persones que han viscut al carrer i que han cedit la seva lletra cal·ligràfica com a eina de sensibilització. A Vides inacabades miren als espectadors de manera contundent i fan valer la seva presència davant de la societat perquè ni volen ser ni són invisibles.

exposicio_VidesInacabades_arrels

Vides inacabades és una exposició d’Arrels que podem cedir temporalment per sensibilitzar el vostre entorn i fer visibles les persones sense llar. Vols acostar al teu municipi la problemàtica del sensellarisme i mostrar d’una manera diferent què significa viure al carrer?

• La mostra està formada per nou retrats de gran format (120 x 160cm) de pintura acrílica sobre fusta en blanc i negre.
  • Requeriments tècnics: Sala d’exposició de 40 m2 com a mínim.
  • Estrenada el 2016 al centre cívic del Convent de Sant Agustí de Barcelona.
  • Més informació.

Si hi esteu interessats, ens podeu escriure a comunicacio@arrelsfundacio.org.