Aquest Sant Jordi 2016, cridarem ben fort #ningúdormintalcarrer! El 22 i el 23 d’abril organitzem diferents activitats: regalarem 10.000  roses de cartró; l’il·lustrador Miquel Fuster signarà el seu nou llibre; serem a l’FNAC, a la Rambla del Raval i a la Casa Batlló; i per acabar el dia, el grup de Gospel del Clot oferirà un concert a favor d’Arrels. T’ho perdràs?

Divendres 22 d’abril

11145269_10152788086921806_5882054672422772001_oEl divendres a la tarda sortirem pel centre de Barcelona per regalar roses de cartró fetes a mà per les persones que acompanyem a Arrels. Volem felicitar la diada als ciutadans i difondre el missatge de #ningúdormintalcarrer. Si us voleu apuntar a la ruta, us esperem a les 17h a la seu d’Arrels, al carrer Riereta 24!

Dissabte 23 d’abril

• Roses de cartró a l’FNAC el Triangle
    Des de les 11h i fins les 20h ens trobareu a l’FNAC El Triangle (Plaça de Catalunya, 4) repartint roses de cartró per fer visible la nostra tasca. Veniu a buscar la vostra!
  • #MésQueUnaRosa a la Casa Batlló
    La Casa Batlló impulsa aquest Sant Jordi la campanya #MésQueUnaRosa, que us convidem a conèixer en aquest vídeo. La façana de l’edifici estarà decorada amb grans roses i durant tot el dia hi haurà un estand on hi vendrem roses naturals i explicarem la tasca d’Arrels. Els beneficis s’invertiran en la causa #ningúdormintalcarrer, vine a comprar la teva rosa natural a la Casa Batlló!
  • Fem barri a la Rambla del Raval!
    Com ja és tradicional, també ens trobareu a la nostra parada a la Rambla del Raval, celebrant el #SantJordiRaval. Hi podreu trobar roses de cartró, punts de llibre i productes elaborats al taller d’Arrels La Troballa.
  • Concert de gospel a favor d’Arrels
    Per tancar la diada, a les 20:30h el grup de Gospel del Clot realitzarà un concert al teatre de l’Escola del Clot (c/València 680, Barcelona). L’entrada s’adquireix allà mateix; els diners recaptats es destinaran a Arrels. Anima’t a acabar Sant Jordi amb música!

Miquel Fuster signa el seu nou llibre!Cover 15 años

El dibuixant Miquel Fuster, que ha viscut 15 anys al carrer, ha publicat el seu quart llibre, 15 años en la calle. Obra completa, editat per Chula Ink. En els darrers anys, Miquel ha il·lustrat la seva experiència de dormir al ras en una trilogia de còmics; en aquest últim llibre, recull els capítols més destacats i afegeix un de nou. El dia de Sant Jordi signarà llibres en diferents llocs de Barcelona:

• Casa Batlló (Passeig de Gràcia, 43): de 11h a 12h.
  • Continuarà Còmics (Via Laietana, 29): de 13h a 14h.
  • Estand d’Arrels a la Rambla del Raval: de 17:30h a 18:30h.
  • Norma Còmics (Passeig Sant Joan, 9): de 19h a 20h.

Llibreries de Barcelona on trobareu les roses d’Arrels:

Repartirem les roses de cartró a:

• FNAC TRIANGLE
    Plaça Catalunya, 4
  • Casa del Llibre
    Passeig de Gràcia, 62
  • Llibreria A peu de pàgina
    Major de Sarrià, 50
  • Llibreria Can Lletres
    València, 16
  • Llibreria Casa Anita (Barri de Gràcia)
    Vic, 14