L’artista Carlos Martínez, mim reconegut internacionalment, oferirà el proper 5 d’octubre un espectacle sobre drets humans a favor de dos dels col·lectius més invisibles de Barcelona: les dones que exerceixen la prostitució i les persones que dormen al carrer. Els diners que es recullin s’invertiran en els projectes de dues entitats: el Lloc de la Dona i Arrels Fundació. Apunteu-vos!

‘Human Rights’ és un espectacle de mim que fa una reflexió profunda, impactant, però alhora en clau d’humor, sobre el nucli de la nostra existència: la dignitat humana. Des de la poesia del gest i del silenci, Carlos Martínez pretén que l’espectador rigui, plori, s’emocioni, es commogui i sobretot reflexioni sobre la dignitat de l’ésser humà i els seus drets en el 60è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans.

L’espectacle tindrà lloc el dia 5 d’octubre a les 19:30h al Centre Cultural Albareda (c/Albareda 22 Barcelona) i l’entrada serà gratuïta, tot i que les persones que ho desitgin podran realitzar una aportació voluntària o col·laborar amb la fila zero (ES51 2100 3001 6322 0041 8980). Tots els diners recaptats aniran destinats tant a programes de l’entitat El Lloc de la Dona, que atén les dones que viuen en contextos de prostitució, com a projectes d’Arrels Fundació.

Per reservar les entrades cal trucar al 934412809, enviar un correu a info@llocdeladona.org o realitzar la inscripció online.

L'adreça electrònica no es publicarà.