Aquests dies, Barcelona acull quatre iniciatives artístiques que criden #ningúdormintalcarrer: un documental realitzat per persones que han viscut al carrer, una exposició que dona veu al sensellarisme i dos espectacles que no et deixaran indiferent. T’hi esperem!

Documental: El camino de Lupita

L’estiu passat, cinc persones que han viscut al carrer i que coneixem a Arrels, van participar en un taller de cinema documental de la mà de The Missing City Stars. Són el Hans, l’Emilio, el Davide, el Jordi i la Loraine. Després de moltes sessions per aprendre a fer de creatius, de guionistes, de càmeres…, ja tenim el resultat: El camino de Lupita, un documental sobre la vida al carrer. No us perdeu l’estrena!

• Quan: divendres 21 de juny a les 17:10h.
  • On: Filmoteca de Catalunya – Sala Laya (Plaça de Salvador Seguí 1, Barcelona). Com arribar?

Teatre: Verdad, acción o beso

Els dies 20 i 21 no us perdeu Verdad, acción o beso, una obra teatral protagonitzada per persones que han viscut al carrer, actors professionals, voluntaris i treballadors d’Arrels; i dirigida per l’actriu Ivana Miño.

• Quan: dijous 20 i divendres 21 de juny a les 20h.
  • On: Taller d’Arrels (c/Ample 3, Barcelona). Com arribar?
  • Reserveu la vostra entrada a verdadaccionobeso@gmail.com.

Exposició: Visibles, art a la intempèrie

L’exposició Visibles dona veu a través de l’art a persones que viuen o han viscut al carrer i que estan vinculades a la Xarxa d’Atenció a Persones Sense Llar de Barcelona. Hi trobareu reculls de premsa que parlen de sensellarisme, així com pintura, fotografia, poesia i artesania que crida #ningúdormintalcarrer. Algunes persones que coneixem a Arrels hi han col·laborat aportant les seves creacions.

• Quan: fins a l’1 de juliol.
  • On: Centre Cultural Albareda (c/ Albareda 22, Barcelona). Com arribar?

Teatre: Homeless, el musical social

Homeless, el musical social és un espectacle de dansa, música i acrobàcia que crida #ningúdormintalcarrer. Narra la història d’una persona sense llar que havia estat un cantant famós i que ajuda a una jove en la seva primera nit al carrer. L’organitza l’associació ActivArte i Arrels hi ha col·laborat proporcionant assessorament.

• Quan: 20, 21 i 22 de juny a les 20:30h. També la podeu veure el 23 de juny a les 18:30h.
  • On: Teatre Aquitània (Av. Sarrià 33, Barcelona). Com arribar?

L'adreça electrònica no es publicarà.