Aquest Sant Jordi, vine a veure’ns a la Rambla del Raval!

Per Sant Jordi, passa’t per l’estand d’Arrels! De 9h a 21h estarem a la Rambla del Raval, junt amb altres entitats del barri, en una paradeta on podràs trobar roses de paper, articles elaborats al taller d’Arrels, samarretes que criden #ningudormintalcarrer i llibres que aborden la realitat de les persones des de diferents punts de vista.

T’expliquem quins són aquests llibres:

Miquel, 15 años en la calle. Una trilogia autobiogràfica i en format còmic del Miquel Fuster, dibuixant que ha viscut 15 anys als carrers de Barcelona. Amb aquests llibres, el Miquel Fuster explica per què va arribar al carrer i alguns dels episodis viscuts, transmet les sensacions viscudes i sensibilitza sobre la problemàtica de les persones sense llar a casa nostra.

Con cartones por la calle. Des de fa 10 anys, l’Enrique Richard recorre els carrers de Barcelona amb altres voluntaris d’Arrels, visitant persones sense llar que, des de fa temps, malviuen pels carrers de la ciutat. A ‘Con cartones por la calle’, Enrique Richard recull la seva experiència i la història de diferents persones anònimes i sense llar.

La senyora Maria. L’editorial Takatuka va publicar, el passat mes de febrer, La senyora Maria, un conte per a nens i nenes que apropa la realitat de les persones que viuen al carrer. El llibre és de Cesc Noguera i Raül Gesalí. Els beneficis es destinaran als projectes d’Arrels.

L'adreça electrònica no es publicarà.