Aquestes festes nadalenques comptem amb tu per garantir l’allotjament a 200 persones que han viscut al carrer. T’expliquem com pots sumar el teu granet de sorra: regala una samarreta o una agenda que crida #ningúdormintalcarrer, fes un donatiu a favor de les persones sense llar i anota a l’agenda els actes que no et pots perdre!

Felicita les festes amb #MésQueUnRegal

Fes un donatiu i emporta’t un producte que crida #ningúdormintalcarrer. Pots fer la teva comanda a través d’aquest formulari.

• Vine a recollir-la al carrer Sant Pacià 15, de dilluns a divendres de 8.30h a 19:30h.
  • Sol·licita un enviament per correu postal.

Si tens dubtes, escriu-nos a botiga@arrelsfundacio.org.

Samarretes il·lustrades. Conrad Roset, Joan Turu i Miquel Fuster, que ha viscut 15 anys al carrer, són els artistes compromesos que aquest any han il·lustrat samarretes i dessuadores per donar suport a les persones sense llar. N’hi ha per a petits i grans!

Agenda 2020. Si encara no tens agenda pel 2020, et proposem adquirir-la al taller d’Arrels! Està feta a mà per persones que viuen o han viscut al carrer i, a més, contribueix a fer possible #ningúdormintalcarrer.

Tote bag. Regala una bossa feta amb roba texana reciclada, elaborada a Back to eco i etiquetada al taller d’Arrels amb el missatge #ningúdormintalcarrer.

Una postal original. Felicita el Nadal amb una postal il·lustrada pel Miquel Fuster o l’artista barcelonina Lyona. Si prefereixes les versions digitals, pots demanar-nos la postal del 2020 o dissenyar la teva pròpia felicitació fent ús d’imatges i tipografies protagonitzades per persones que viuen o han viscut al carrer i que pots descarregar.

Llibres que criden #ningúdormintalcarrer. Aquest Nadal, regala el llibre Cent x cent carrer de Pere Escobar, Vaig dormir al carrer de Joan Roqueta, Fils trencats de Sonia Pau o la novel·la gràfica Miguel, 15 años en la calle i convida el teu entorn a submergir-se en històries que no deixen indiferent.

Productes fets amb texans reciclats. Aquest Nadal, el 10% de les teves compres a Back to eco aniran a favor de les persones sense llar. Entra a la botiga online i tria la teva motxilla, llibreta o estoig preferit elaborat amb roba reciclada!

Fes un donatiu a favor de les persones sense llar

Aquest Nadal tenim un repte: garantir l’allotjament a 200 persones sense llar durant un mes. Sabem que accedir a un allotjament digne i estable proporciona estabilitat i seguretat i és clau perquè les persones que han viscut al carrer puguin transformar la seva situació. Ens ajudes a aconseguir nits d’allotjament?

Crea un repte per implicar el teu entorn i oferiu la recaptació a Arrels per donar suport a les persones sense llar. Pot ser una marató, una celebració d’aniversari, un sopar solidari o una campanya de recollida de fons a la feina. També pots demanar als teus amics que converteixin el preu d’un esmorzar en una aportació per fer possible #ningúdormintalcarrer!

Agafa l’agenda!

Aquestes festes, persones i entitats d’arreu organitzen diverses accions a favor d’Arrels. T’ho perdràs?

• 11 de desembre. Concert solidari organitzat per LemondAid, una comunitat d’artistes dins l’app Lemonade Social. Serà de 18h a 21h al WeWork Glòries (carrer Tànger 86, Barcelona).
  • 14 – 24 de desembre. El Jean i el Beniam han viscut al carrer i aquest any han participat en la construcció del Tió de cartró més gran del món. Ho han fet de la mà de l’artista Félix Lozal per donar una segona oportunitat a cartrons abandonats i aconseguir el rècord Guinness. El podràs veure al Centre Comercial Vilamarina, de Viladecans, entre el 14 i el 24 de desembre i el podràs fer cagar per aconseguir el teu regal!
  • 19 de desembre. Subhasta d’art solidària organitzada per l’Olivart Art Gallery de Barcelona. Serà a les 18h al carrer dels Banys Vells, 6. Les vendes continuaran obertes fins el 5 de gener i el 60% es destinarà als projectes d’Arrels.

One thought on “Regals i propostes per col·laborar amb Arrels aquestes festes