Inscriu-te a enquestar #personesquecompten

La nit del 10 de juny, organitzem la cinquena edició del cens de persones que dormen als carrers de Barcelona. L’objectiu és recórrer la ciutat per enquestar les persones que viuen al ras i conèixer millor les seves necessitats, així com el seu grau de vulnerabilitat. La informació que n’extraiem ens serveix per afrontar de manera més efectiva la problemàtica del sensellarisme i seguir treballant per fer possible #ningúdormintalcarrer.

• Quan: la nit del 10 a l’11 de juny de 2021, de 23:00 h a 5:00 h.

Necessitem ser molts voluntaris i voluntàries! Comptem amb tu?

Aquí trobes més detalls. Per a més informació, pots escriure’ns a cens@arrelsfundacio.org. Gràcies!

* Camps obligatoris

Dades bàsiques personals

Et demanem algunes dades personals per facilitar l'organització de l'equip de voluntariat i donar d'alta l'assegurança.

Cognoms *
Data de naixement *
NIF (amb lletra) o passaport *
Adreça postal

Indica el carrer, número, pis, porta, municipi i codi postal

Correu electrònic *

Necessitem el teu correu per enviar-te les primeres indicacions.

Confirma el teu correu.

Telèfon mòbil *

Autoritzo l’ús del meu número de telèfon mòbil per assumptes relatius a la gestió i coordinació de l’activitat CENS 2021 que realitza ARRELS FUNDACIÓ. Aquesta autorització permet incloure el meu número en grups de whatsapp i/o telegram creats únicament per dur a terme la gestió d’aquesta activitat.

Dades necessàries per al cens

Tens experiència en atenció a persones sense llar? *
Altres comentaris