El teu navegador està desactualitzat. Té vulnerabilitats conegudes i pot no mostrar totes les característiques d'aquest i altres llocs web. Aprèn a actualitzar el navegador.

Empreses

Què et pot aportar col·laborar amb Arrels?

Arrels treballa per transformar les vides de les persones sense llar que viuen a Barcelona, però no ho pot fer sola. El suport de les administracions i de la ciutadania és vital, i també ho és el de les empreses.

La nostra entitat vol treballar amb col·lectius i empreses, per sensibilitzar sobre la realitat de les persones sense llar entre la direcció, els treballadors, els clients i els proveïdors de les mateixes. Tot això, des d’una filosofia alineada amb els valors de la solidaritat, el respecte, l’acompanyament a les persones, la voluntarietat, la dignitat i l’autonomia.

Junts podem ajudar a canviar situacions i contribuir a una societat millor!

Com es pot col·laborar?

• Dóna suport econòmic. Per llogar un pis, finançar una plaça al taller ocupacional, contribuir a les activitats i els serveis diaris del centre obert, instal·lar una nova bugaderia… Mira tot el que es pot fer.
  • Mobilitza els teus companys de feina per fer una trobada d’empresa, un sopar, una festa o simplement destinar el preu del cafè d’una matí a favor dels projectes d’Arrels.
  • Crea un repte solidari i convida els teus familiars i amics. Pot ser una cursa, una excursió… el que vulguis! A més, pots vincular el teu repte a algun dels projectes que encara no hem pogut fer per manca de diners.
  • Voluntariat corporatiu amb els companys de feina. Dos cops a l’any, al maig i al desembre, Arrels ofereix als treballadors d’empreses la possibilitat de realitzar un voluntariat puntual i específic a l’entitat. Es poden pintar equipaments, participar en accions de sensibilització, etc.
  • Fes una “ruta pels meus carrers”. Comparteix amb una persona que ha viscut al carrer la seva ruta personal per Barcelona: on dormia, on menjava, on es rentava. Una manera de veure amb uns altres ulls la nostra ciutat. (Grups de 10 persones com a màxim)
  • Treballa un dia per Arrels. Destina el sou d’aquest dia a enfortir els nostres projectes a favor de les persones sense llar. Un petit gest suposa poder atendre moltes situacions!
  • Organitza una recollida de texans i sabates. Al rober d’Arrels sempre falta roba, sobretot texans (de les talles 40 a la 48), sabates i calçat esportiu (talles 42 a 46).

Digues en què t’agradaria col·laborar!

Tria una de les següents opcions i explica’ns la teva idea. Et respondrem per concretar els detalls.

• Mobilitza els teus companys
  • Crea un repte solidari
  • Voluntariat amb la teva empresa
  • Ruta pels meus carrers
  • Treballa un dia per Arrels
  • Organitza una recollida de texans i sabates

Contacta amb nosaltres

I després de col·laborar, què?

La col·laboració amb una empresa o col·lectiu no queda només en una acció concreta. L’objectiu d’aquest treball conjunt és sensibilitzar part de la ciutadania i buscar nous camins de col·laboració. Per això, des d’Arrels…

• Expliquem bones pràctiques de col·laboració a través de les xarxes socials.
  • Facilitem material per organitzar activitats a favor de les persones sense llar.
  • Convoquem anualment una trobada d’empreses i col·lectius que ens donen suport, per intercanviar experiències i sumar esforços.