El teu navegador està desactualitzat. Té vulnerabilitats conegudes i pot no mostrar totes les característiques d'aquest i altres llocs web. Aprèn a actualitzar el navegador.

Empreses

Què et pot aportar col·laborar amb Arrels?

Arrels treballa per transformar la vida de les persones sense llar que viuen a Barcelona, però no ho pot fer sola. El suport de les administracions i de la ciutadania és vital, i també ho és el de les empreses.

La nostra entitat vol treballar amb col·lectius i empreses per sensibilitzar sobre la realitat de les persones sense llar entre la direcció, els treballadors, els clients i els proveïdors de les mateixes. Tot això, des d’una filosofia alineada amb els valors de la solidaritat, el respecte, l’acompanyament a les persones, la voluntarietat, la dignitat i l’autonomia.

Junts podem ajudar a canviar situacions i contribuir a una societat millor!

Com es pot col·laborar?

• Dóna suport econòmic per llogar un pis, contribuir a les activitats i els serveis diaris del centre obert o amoblar una nova llar. Mira tot el que es pot fer!
  • Mobilitza els teus companys de feina per fer una trobada d’empresa, un sopar, una festa o simplement destinar el preu del cafè d’una matí a favor dels projectes d’Arrels.
  • Crea un repte solidari i convida els teus familiars i amics. Pot ser una cursa, una excursió… el que vulguis! A més, pots vincular el teu repte a algun dels projectes que encara no hem pogut fer possible per manca de diners.
  • Voluntariat corporatiu amb els companys de feina. Arrels ofereix als treballadors d’empreses la possibilitat de realitzar un voluntariat puntual i específic a l’entitat. Es pot venir a jugar amb l’equip de futbol d’Arrels, col·laborar fent manualitats al centre obert, participar en accions de sensibilització, etc.
  • Fes una ruta de Passejant junts. Comparteix amb una persona que ha viscut al carrer la seva ruta personal per Barcelona: on dormia, on menjava, on es rentava. Una manera de veure amb uns altres ulls la nostra ciutat. (Grups de 15 persones com a màxim).
  • Treballa un dia per Arrels. Destina el sou d’aquest dia a enfortir els nostres projectes a favor de les persones sense llar. Un petit gest suposa poder atendre moltes situacions!
  • Organitza una recollida de roba. Al rober d’Arrels sempre falta roba, sobretot texans (de les talles 40 a la 48), sabates i calçat esportiu (talles 42 a 46). Quan s’apropa l’hivern també es necessiten mantes i sacs de dormir. Contacta amb nosaltres per saber quines necessitats tenim actualment!

En aquest catàleg, t’expliquem amb detall totes les maneres de col·laborar!

Digues en què t’agradaria col·laborar!

Contacta amb nosaltres i explica’ns la teva idea.
Et respondrem per concretar els detalls!

I després de col·laborar, què?

La col·laboració amb una empresa o col·lectiu no queda només en una acció concreta. L’objectiu d’aquest treball conjunt és sensibilitzar part de la ciutadania i buscar nous camins de col·laboració. Per això, des d’Arrels…

• Expliquem bones pràctiques de col·laboració a través de les xarxes socials.
  • Facilitem material per organitzar activitats a favor de les persones sense llar.
  • T’oferim el segell d’empresa clau perquè el col·loquis al teu lloc web o oficina i et convidem a seguir l’evolució del projecte que estàs fent possible.