Arrels treballa per transformar la vida de les persones que viuen al carrer a Barcelona, però no ho pot fer sola. El suport de les administracions i de la ciutadania és vital, i també ho és el de les empreses i entitats.

Implica el teu equip en el repte #ningúdormintalcarrer, sensibilitzeu-vos amb la realitat de les persones sense llar i contribuïu a crear una societat millor.

Com pots col·laborar?

• Mobilitza els teus companys de feina per fer una trobada d’empresa, un sopar, una festa o simplement destinar el preu del cafè d’un matí a favor dels projectes d’Arrels.
  • Crea un repte solidari i convida els teus familiars i amics. Pot ser una cursa, una excursió… el que vulguis! A més, pots vincular el teu repte amb les campanyes d’Arrels o algun dels projectes que encara no hem pogut fer possible per manca de finançament.
  • Voluntariat corporatiu amb el teu equip. Arrels ofereix als treballadors d’empreses la possibilitat de realitzar un voluntariat puntual i específic a l’entitat. Es pot venir a jugar amb l’equip de futbol d’Arrels, col·laborar fent manualitats al centre obert, participar en accions de sensibilització, etc.
  • Sortiu a “Passejar junts”. Descobriu Barcelona de la mà d’una persona que ha viscut al carrer i compartiu la seva ruta personal: on dormia, on menjava, on es rentava. Una manera d’apropar-se al sensellarisme i veure amb uns altres ulls la nostra ciutat. Grups de 15 persones com a màxim / Cost de 10€ per persona.
  • Treballa un dia per a Arrels. Destina el sou d’aquest dia a enfortir els nostres projectes a favor de les persones sense llar. Un petit gest suposa poder atendre moltes situacions.
  • Organitza una recollida de roba. Al rober d’Arrels sempre falta roba, sobretot texans d’home (de les talles 40 a la 48), així com sabates i calçat esportiu d’home (de les talles 42 a la 46). Quan s’apropa l’hivern també es necessiten mantes i sacs de dormir. Contacta amb nosaltres per saber quines necessitats tenim actualment.

Digues en què t’agradaria col·laborar

Contacta amb nosaltres i explica’ns la teva idea.
Et respondrem per concretar els detalls.

I després de col·laborar, què?

La col·laboració no queda només en una acció concreta. L’objectiu és treballar conjuntament per sensibilitzar part de la ciutadania i buscar nous camins per seguir fent possible #ningúdormintalcarrer. Per això, des d’Arrels:

• Expliquem bones pràctiques de col·laboració a través de les xarxes socials.
  • Facilitem material per organitzar activitats a favor de les persones sense llar.
  • T’oferim el segell d’empresa clau perquè el col·loquis a la teva oficina o a la teva pàgina web i et convidem a seguir l’evolució del projecte que estàs fent possible.