Un problema intern en l’empresa d’enviaments que havíem contractat ha fet que la nostra felicitació de Nadal i la butlleta de col·laboració no hagin arribat aquest any a molts socis, donants i possibles amics. Això ens ha suposat deixar d’ingressar els diners per cobrir 7.541 àpats i l’allotjament per a 9.206 nits. Molta gent ja està col·laborant per girar la truita, ajuda’ns tu també!

Bona part dels ingressos que Arrels rep durant l’any arriben durant l’època de Nadal, gràcies a les donacions i les quotes de nous socis que s’animen a donar un cop de mà. Aquest any, a causa d’un problema intern en l’empresa d’enviaments que havíem contractat, la nostra felicitació no ha arribat a molts socis, donants, col·laboradors i possibles amics.

Aquest fet ens ha provocat una pèrdua molt important d’ingressos, els equivalents a 7.541 àpats i 9.206 nits d’allotjament per a persones sense llar. Per a que us feu una idea, 10 euros són 3 àpats i 20 euros una nit d’allotjament.

Per remuntar la situació, hem creat un equip format per voluntaris, treballadors i empreses amigues. L’objectiu? Fer 3.000 trucades a socis, donants i amics per explicar el que ens ha passat, demanar disculpes i donar l’oportunitat de col·laborar econòmicament. En aquest nou intent d’arribar a la població, comptarem també amb el suport de diversos diaris, com l’Ara, l’Avui i La Vanguardia, que cediran espais gratuïts destinats a publicitat per demanar la col·laboració de la gent.

En l’actualitat, el 63% dels ingressos que rep Arrels arriben a través de les quotes de persones sòcies i donants, i d’aportacions d’entitats amigues i empreses. El 37% dels ingressos restants arriben a través del finançament públic. Amb tots aquests diners, Arrels atén prop de 1.300 persones oferint allotjament, alimentació i atenció social i sanitària.

Anima’t a col·laborar!

– Fes un donatiu puntual i col·labora amb Arrels
Fes-te soci i col·labora durant tot l’any per possible #ningudormintalcarrer

*** A Barcelona hi ha 900 persones dormint al carrer i 1.400 que depenen dels centres públics i privats per passar la nit. Al Nadal vam sortir als carrers per cridar #ningudormintalcarrer. Mira el vídeo!

L'adreça electrònica no es publicarà.