El dilluns 3 de març a les 17:30h, les veus twitteres de @Placido_Mo conviden els seus seguidors a conèixer-se en persona. Serà una oportunitat per posar-se cara, compartir impressions i preguntar en directe dubtes sobre com es viu al carrer i com és de difícil sortir-se. Esteu convidats!

El projecte de @Placido_Mo es va posar en marxa ara fa tres anys de la mà de vàries persones que havien viscut al carrer i volien explicar la seva experiència aprofitant una xarxa social com twitter.

Ara, les veus de @Placido_Mo volen posar cara als seus seguidors i que aquests els hi posin i tinguin l’oportunitat de xerrar en persona. La idea és trobar-se el dilluns 3 de març a la tarda per poder preguntar i saber més sobre l’experiència dels seus protagonistes durant els anys que han viscut al carrer i la seva vida actual. La trobada serà a les 17:30h, a la seu que la fundació Arrels té al carrer Riereta 24 de Barcelona. Per venir només cal avisar escrivint al twitter de @Placido_Mo o al correu electrònic comunicacio@arrelsfundacio.org.

Des que el twitter @Placido_Mo es va posar en marxa, una dotzena de persones sense llar han participant aportant les seves vivències i punts de vista i s’han enviat més de 1.300 piulades. En aquest temps s’han tractat desenes de temes com què es troba a faltar quan una persona viu al carrer, els prejudicis, l’amor i la mort vivint al carrer, les addiccions, el fred i la salut, com es dorm en un caixer i en una pensió, la por, les vacances i no-vacances i fins i tot els somnis i projectes.

• Vine el 3 de març! Pots confirmar assistència a través del twitter de @Placido_Mo o enviant un correu electrònic a comunicacio@arrelsfundacio.org.