Sabeu que hi ha una rosa de Sant Jordi que crida #ningúdormintalcarrer? Està feta a mà al taller d’Arrels, aquest any (2018) és de feltre i us la podeu posar a la roba o al cabell. El 23 d’abril la trobeu en diferents punts de la ciutat i adquirint-la col·laboreu amb Arrels per fer possible #ningúdormintalcarrer. També aprofitem la diada per presentar la reimpressió de l’obra completa de Miquel Fuster i una col·lecció inèdita de llibres que et sorprendran. Us hi esperem!

arrels_fundacio

capcalera-noticia

Coneixeu la rosa d’Arrels? Està feta a mà per persones que han viscut al carrer i us la podeu posar a la roba o al cabell.

Aquest any és de feltre i la podeu trobar en tres colors diferents: vermell, groc i fúcsia. Al taller n’hem fet 10.000!

El 23 d’abril, aconsegueix la rosa d’Arrels

El dia de Sant Jordi sortirem al carrer per felicitar la diada a la ciutadania i difondre el crit #ningúdormintalcarrer. Trobareu la rosa d’Arrels en les quatre paradetes que tindrem a la ciutat (marcades en taronja la mapa) i també en alguns forns col·laboradors (marcats en lila al mapa). A sota, us expliquem tots els detalls!

1. Ronda Universitat: Llibres inèdits

• Què farem? Tindrem un estand al carrer amb una col·lecció inèdita i limitada de llibres que et sorprendran. Vine i descobreix-los! També trobareu roses naturals, còmics del Miquel Fuster i roses de feltre elaborades al taller d’Arrels. A partir de les 16.30h trobeu els @Placido_Mo tuitejant en directe des de l’estand. De 17h a 19h, a més, l’il·lustrador Miquel Fuster signarà el seu còmic autobiogràfic ‘Miquel, 15 años en la calle’, que explica part de la seva experiència vivint al carrer.
  • On? Ronda Universitat, 15 (cantonada amb carrer Balmes).
  • Quan? De 9h a 20h.

2. FNAC-Triangle: Roses que fan possible #ningúdormintalcarrer

• Què farem? Tindrem un estand durant tot el dia perquè pogueu venir a buscar la vostra rosa de feltre o el vostre còmic i serà una oportunitat per explicar què fa Arrels i què pot fer qualsevol ciutadà o ciutadana quan veu algú dormint al carrer.
  • On? A la botiga FNAC-Triangle (plaça Catalunya 4, Barcelona).
  • Quan? D’11h a 13.30h i de 15h a 20h.

3. Carrer Ample: Coneix els productes del nou taller

• Què farem? Tindrem una paradeta a la porta del nou taller d’Arrels amb una mostra de l’artesania que hem elaborat per Sant Jordi: roses de feltre, de vidre i de ceràmica, estoigs, bosses de tela, anells i agulles de pit, entre d’altres. També podràs trobar llibretes fetes a mà, samarretes que criden #ningúdormintalcarrer i còmics de Miquel Fuster.
  • On? Al nou taller d’Arrels (carrer Ample 3, Barcelona).
  • Quan? De 10h a 13h.

4. Rambla del Raval: Sant Jordi amb les entitats del barri

• Què farem? Celebrarem la diada amb altres entitats del barri, en el marc de #santjordiraval18. Allà tindrem un estand on trobaràs roses de feltre, còmics i detalls de Sant Jordi fets a mà al taller d’Arrels. D’11h a 13h, a més, l’il·lustrador Miquel Fuster signarà el seu còmic autobiogràfic.
  • On? A la rambla del Raval.
  • Quan? De 10h a 20h.

5. Forns de pa col·laboradors

També trobeu la rosa d’Arrels en alguns forns de pa associats al Gremi de Flequers de Barcelona que un any més se suma al crit #ningúdormintalcarrer. Són aquests:

• Forn Mistral. Ronda Sant Antoni 96, Barcelona.
  • Forn Monstserrat. Carrer Castillejos 366, Barcelona.
  • Forn Elías. Carrer Freser 90, Barcelona.
  • Forn Lo més bo Fafagra. Carrer Porrera 14, Barcelona.

miquel_fuster_comic

miquel_fuster

El Miquel Fuster és il·lustrador i va viure 15 anys al carrer. Des del 2010, ha publicat quatre còmics en què, a través del dibuix, dona a còneixer situacions que van marcar la seva vida al ras. Aquest any hem fet una reimpressió de l’últim dels seus còmics: ‘15 años en la calle’. És una obra completa que recopil·la els tres còmics editats anteriorment i que inclou material inèdit. Per Sant Jordi, podràs trobar l’obra completa als quatre estands d’Arrels.

Com diu el Miquel: “No vull que els quinze anys que he passat en desconsol permanent quedin només com un desgraciat i tràgic episodi de la meva vida”. Si vols que el Miquel et signi el llibre, el trobaràs a:

• D’11h a 13h a l’estand d’Arrels a la Rambla del Raval.
  • De 17h a 19h a l’estand d’Arrels que tindrem a la Ronda Universitat, 15 (cantonada amb carrer Balmes).