Aquest any, 4.000 tortells de Reis us volen donar les gràcies per treure del camí les pedres que es troben les persones sense llar. A més de la tradicional fava i el rei, hi trobareu una pedra que simbolitza la fina línia que hi ha entre tenir una llar i no tenir-ne. Els trobareu en 19 d’establiments associats al Gremi de Flequers de Barcelona. Compreu el vostre i celebreu el dia de Reis amb Arrels!

Aquest any, Arrels Fundació i el Gremi de Flequers de Barcelona tornem a llançar una acció conjunta per fer possible #ningúdormintalcarrer. Es tracta d’un tortell que vol apropar la problemàtica del sensellarisme a la ciutadania i donar les gràcies per les vostres mirades sense prejudicis i petits gestos vers les persones sense llar.

En l’interior d’aquest tortell hi ha tradicions com la fava i el rei, però també hi trobareu un missatge en forma de pedra que ens recorda la fina línia que hi ha entre tenir una llar i no tenir-ne, i que hem muntat al taller ocupacional d’Arrels. Són moltes les pedres que podem trobar al camí: dificultats personals amb les quals topem un i altre cop, obstacles per motius familiars o situacions de discriminació amb motiu de l’origen, pedres que tenen a veure amb la situació econòmica i estructural del país i amb la rigidesa dels mecanismes d’ajut, etc. Des d’Arrels volem visibilitzar aquestes pedres i dur endavant propostes per retirar-les, amb la teva ajuda. Trobareu els 4.000 tortells repartits en 19 forns de la ciutat de Barcelona.

Amb aquesta acció, volem arribar a moltes llars el dia de Reis i explicar que tothom pot posar el seu granet de sorra per fer possible #ningúdormintalcarrer. Gràcies al suport de persones com tu, els darrers 31 anys hem atès més de 16.000 persones sense llar a Barcelona.

On puc comprar el tortell?

En aquest mapa i en la llista que trobeu a continuació, podeu consultar els forns del Gremi de Flequers de Barcelona que s’han adherit a l’acció i on podreu comprar el tortell que crida #ningúdormintalcarrer.

1. Forn de Pa Europa: Pare Lainez, 13, Barcelona
  2. Forn Baltà: Sants, 119