Aquest Sant Jordi, et proposem regalar la rosa d’Arrels a les persones que estimes, comprar llibres que sensibilitzen sobre el sensellarisme, participar a les nostres activitats de sensibilització o organitzar una acció solidària. Viu un Sant Jordi diferent amb nosaltres!

Roses i llibres que criden #ningúdormintalcarrer

Fes arribar a les persones que estimes una rosa, una llibreta o un targeter fets a mà al taller d’Arrels. Han estat elaborats de forma col·laborativa per persones que viuen o han viscut al carrer i aquest procés els ha permès tornar a sentir-se útils i recuperar habilitats i autoestima. Cada producte és diferent, com cada una de les persones que hi han participatMira el vídeo i descobreix-ne el procés de creació!

També et convidem a regalar lectures que sensibilitzen sobre el sensellarisme, com els llibres infantils Una història diferent de Santiago Beascoa La Senyora Maria de Cesc Noguera o els llibres Vaig dormir al carrer de Joan Roqueta, Cent per Cent carrer de Pere Escobar i Miguel, 15 años en la calle de Miquel Fuster, protagonitzats per persones que saben molt bé què significa viure al ras.

Agenda d’activitats

Et proposem una agenda d’activitats pensades per apropar-nos a les persones sense llar, canviar la mirada i seguir cridant #ningúdormintalcarrer.

• Dimarts 16 d’abril, a les 18 h. Fragments de vida. Lectura en veu alta de relats, textos i poesies que expliquen experiències vitals colpidores al voltant del procés migratori i el sensellarisme, que volen trencar prejudicis i donar veu als seus protagonistes. Serà a la biblioteca Fort Pienc de Barcelona. La biblioteca proporciona la selecció de lectures, tu hi poses la veu! Activitat gratuïta sense inscripció.
  • Dijous 18 d’abril, a les 17 h. Descobrim els murals de #Visibles. Sortim de ruta per Ciutat Vella de la mà d’una persona que ha viscut al carrer, acompanyada d’un voluntari d’Arrels. L’objectiu és apropar-nos a la seva història, trencar prejudicis i aprofundir en la problemàtica; mentre visitem els murals de #Visibles. La ruta acabarà a la botiga i taller d’Arrels, on elaborem els nostres productes de Sant Jordi. Activitat amb inscripció i donatiu lliure. Inscriu-t’hi!
  • Dissabte 20 d’abril, a les 18 h. Estrena a Barcelona de l’obra teatral Càsting i posterior col·loqui amb autors que han publicat llibres sobre sensellarisme. Vine a l’estrena de l’obra protagonitzada per la companyia Teatre al Ras d’Arrels i gaudeix d’un col·loqui posterior sobre sensellarisme amb Joan Roqueta, autor de Vaig dormir al carrer, Sònia Pau, autora de Fils trencats i Santiago Beascoa, autor d’Una història diferent. Serà al Centre Cultural Albareda, al Poble Sec. Activitat gratuïta amb inscripció escrivint a teatrealras@arrelsfundacio.org.
  • Dilluns 22 d’abril, a les 20 h. La nit de les roses de Mishima. Celebra la vigília de Sant Jordi amb música i lletra de la mà de Mishima i de grans exponents de la literatura catalana actual que llegiran fragments de les seves obres: Mireia Calafell, Pol Guasch, Blanca Llum Vidal i Jordi Puntí. El concert, en benefici d’Arrels, serà a La Paloma. Adquireix la teva entrada!

On ens trobaràs el 23 d’abril?

• A la botiga d’Arrels (c/ Ample 3. Barcelona), de 10 a 19 h.
  • A la nostra parada (Ronda Sant Pere, 23. Barcelona), de 10 a 19 h.

També trobaràs tots els nostres productes a la botiga digital.

Organitza una acció solidària a favor d’Arrels

Aquest Sant Jordi, et convidem a organitzar una acció solidària a favor d’Arrels perquè puguem continuar acompanyant més persones. Qualsevol idea és benvinguda per donar suport econòmic!

• Si vols organitzar un acte literari, una venda de llibres de segona mà o qualsevol acció solidària a favor d’Arrels, et podem facilitar material de sensibilització i també el nostre assessorament perquè la teva iniciativa sigui un èxit! Escriu-nos a comunicacio@arrelsfundacio.org.
  • Si vols muntar una parada solidària de roses i altres productes d’Arrels a la teva empresa, centre educatiu o associació, contacta’ns a botiga@arrelsfundacio.org i te’ls deixarem en dipòsit.
  • Si tens un comerç, converteix-te en un punt de venda de les roses d’Arrels i ajuda’ns a arribar a tots els barris i municipis! Contacta’ns a botiga@arrelsfundacio.org i te les deixarem en dipòsit, juntament amb un cartell que explica la col·laboració.
  • Voleu decorar la façana del vostre centre educatiu amb un mural que cridi #ningúsenserosa? Us animem a crear roses artesanals (compartim una proposta en vídeo) amb desitjos a favor de les persones sense llar. El dia de Sant Jordi, us proposem desmuntar el mural d’una forma especial: que cada alumne/a s’endugui una rosa per regalar-la a algú que estima o a algú que viu al carrer.