Compra el tortell d’Arrels i col·labora per fer possible #ningúdormintalcarrer

Arrels | 02/01/2018 | 3 Afegir comentari

El dia de Reis podeu tornar a comprar el tortell solidari a favor de les persones sense llar! El trobareu en una trentena d’establiments associats al Gremi de Flequers de Barcelona que, per segon any, destinaran 1 euro de cada tortell venut a benefici d’Arrels. A més de la tradicional fava i el rei, el tortell inclou un imant de fusta que crida #ningúdormintalcarrer i que ha estat gravat a mà per persones que han viscut al ras.

Aquest any, Arrels Fundació i el Gremi de Flequers de Barcelona tornem a llançar una acció conjunta a favor de les persones sense llar. Es tracta d’un tortell solidari que vol apropar la problemàtica del sensellarisme a les llars catalanes i sensibilitzar per fer possible el repte #ningúdormintalcarrer.

Els forns que s’han sumat a la iniciativa destinaran 1 euro de cada tortell que venguin a benefici dels projectes d’Arrels. Els tortells es podran trobar en una trentena d’establiments que s’ubiquen sobretot a la ciutat de Barcelona, però també a Castelldefels, L’Hospitalet de Llobregat, Sitges, Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú.

Tortells que criden #ningúdormintalcarrer

El tortell inclou un imant que crida #ningúdormintalcarrer. Es tracta d’un cor de fusta que ha estat gravat a mà per persones que han viscut al carrer i que ara recuperen habilitats al taller d’Arrels. Amb aquesta acció, volem arribar a moltes llars el dia de Reis per explicar que tothom pot contribuir per fer possible #ningúdormintalcarrer. Gràcies al suport de moltes persones, en 30 anys d’història hem acompanyat més d’11.000 persones sense llar a Barcelona oferint allotjament, alimentació i atenció social i sanitària.

Aquestes festes també aprofitem per sortir al carrer a sensibilitzar i oferir informació pràctica sobre què fer quan veus algú dormint al carrer. Ens trobareu el dia 3 a la tarda al final del Portal de l’Àngel i també fins al dia 5 a l’FNAC-Triangle de Barcelona.

On puc comprar el tortell?

En aquest mapa i en la llista que trobeu a continuació, podeu consultar els forns del Gremi de Flequers de Barcelona que s’han adherit a l’acció i on podreu comprar el tortell solidari a benefici d’Arrels.

A Barcelona

• Forns Enrich: Carrer de la Parellada 63, Vilafranca del Penedès
  • Forns Enrich: Avinguda de la Constitució 124, Castelldefels

Adriana Lindström |

Jo ja n'he encarregat un!

Vaig estar fa uns anys fent de voluntària al vostre centre de dia i va ser una experiència genial! Vaig conèixer gent meravellosa i em va permetre canviar o modificar la visió que tenia sobre el col·lectiu.
Penso que feu una gran labor i realment és un lloc on m'agradaria poder tornar a treballar-hi.

Desitjo que tots vosaltres (treballadors, voluntaris i usuaris) passeu uns bons reis.

Maria |

No s'ha adderit cap forn del Vallès Oriental?

Ignacio Aoiz |

Molt bé per la iniciativa!!!
Aquest any també participarem.

Ens ha sorprès veure que la gran majoria de llocs són de la zona alta de Barcelona. Estaria bé animar a participar altres punts més accesibles per a molta gent i així ampliar la conscienciació de la gent.

Ignacio