Les entitats que formem la Fundació Mambré, que en aquest moment gestiona un centenar d’habitatges, ens hem marcat un nou objectiu: aconseguir 60 llars perquè 60 persones tinguin una nova oportunitat. És per això que hem iniciat la campanya #Objectiu60llars, dirigida a particulars, empreses, administracions i entitats que tinguin un pis buit en desús i al qual se li podria donar un ús molt important: proporcionar una casa a persones sense llar.

Si vols sumar-te a la campanya cedint o llogant un pis, la Fundació Mambré s’encarrega de tots els tràmits oferint un contracte de lloguer signat per la fundació, totes les garanties de pagament, titularitat dels subministraments, manteniment i cura de l’habitatge, seguiment social de les persones que hi resideixin i assegurança.

Mambré està formada per quatre entitats dedicades a l’atenció de persones sense llar –Assís Centre d’Acollida, Companyia de les Filles de la Caritat, l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu i Arrels Fundació- que vam unir forces per actuar conjuntament en dos àmbits concrets: el dret a un habitatge digne i la inserció social i laboral.

#Objectiu60llars és una campanya a llarg termini que es prolongarà fins a finals d’any amb una finalitat molt clara: arribar a la xifra marcada, 60 llars, perquè les persones que atenen les quatre entitats que formem Mambre hi puguin accedir. Entra aquí per saber més!

Un pas més per, entre tots, fer possible #ningúdormintalcarrer!